• Ja Gister was me ketting van me fiets. Kon ik lopen naar een vriendin. Toen heeft haar vader hem er weer op gezet met veel moeite. En vandaag moest mijn tand getrokken worden, en nu heb ik echt onwijze pijn. Paracetemol helpt ookal niet. En nu ligt mijn ketting er weer af. Morgen gaat dus mijn fiets naar de fietsenmaker. Dus nu heb ik een probleem. Hoe kom ik op school? Gelukkig heb ik wel 1 pluspuntje. Ik had vandaag eindelijk een keer vrij van school..
    Bedankt voor het lezen van mijn gezeik.
    Hebben jullie dit ook weleens?


    Ivar Oosterloo.

    Nee, eigenlijk niet. Da's erg kut voor je! ;o
    Kun je morgen niet met de bus, of met de auto als je ouders je brengen? Of je vraagt of je met een vriendin mee mag achterop/met de auto ofzo? Of je meldt je ziek (':

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 19:29 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    met de bus naar school?

    of vraag een van je ouders/ of oudere zus/broer met rijbewijs??


    I solemny swear i am up to no good

    Dat alles mis loopt?
    Ja, dat heb ik ook wel eens, helaas.


    effort never betrays you

    Aw, vragen aan iemand die er iets van kent?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    euhm. te voet of met de bus? Met een vriendin meerijden?
    Oh. Toen mijn ketting er af lag moest ik een vreemde man die geen nederlands kon om hulp vragen :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Enamoro schreef:
    Nee, eigenlijk niet. Da's erg kut voor je! ;o
    Kun je morgen niet met de bus, of met de auto als je ouders je brengen? Of je vraagt of je met een vriendin mee mag achterop/met de auto ofzo? Of je meldt je ziek (':


    Ja iik rij normaal al met een vriendin. Maar die vriendin woont de helft vand e weg naar school van mij vandaan.. Dus kan ik net zo goed helemaal lopen.
    En me vader denkt er over na om me te brengen, aangezien hij vrij is. Maarja..


    Ivar Oosterloo.

    reyon schreef:
    euhm. te voet of met de bus? Met een vriendin meerijden?
    Oh. Toen mijn ketting er af lag moest ik een vreemde man die geen nederlands kon om hulp vragen :')


    Lopen is echt te ver. Dan moet ik een uur lopen, daar heb ik geen zin in.


    Ivar Oosterloo.

    yep dat is super kut voor je!
    en de bus??? heb je strippekaart? (als die tenminste nog gelden)


    Sup n_n

    Brengen of bus ofzoiets.
    Ik wordt gebracht als mijn ketting eraf ligt.


    Food.