• Wat doen jullie/zeggen jullie als een van je ouders ineens thuis komt terwijl jij net sta te roken ?

    Mijn vader kwam laatst thuis, en ik stond in de achtertuin. hij kwam naar buiten, en ik had hem gelukkig al weggegooit. hij meteen; Wat doe jij hier? ik lul meteen; ik kom van de garage, k moest iets hebben, maar kon het niet vinden. Hij zei niks, en liep terug. net op het nippertje (:


    we were always meant to say goodbye.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Jua mann!
    Jij=godin van de sigaretten en van de geniale berichtjes, ik=aanbidster

    Wij zijn gewoon tha bomb dude. Seriously 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    (...)
    Wij zijn gewoon tha bomb dude. Seriously 8D


    Amen. We are the bomb. No, we are two bombs. (krul)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    theBronx schreef:
    (...)
    Lol geloof me, de meeste ouders vinden het niet ‘zomaar een nicotinestaafje’
    Get over it :'D

    Ik heb het niet over de ouders, ik heb het over de sneue mensen die zwak genoeg zijn om hun gedrag te laten beheersen door een staafje van nog geen 10 cm lang. Get over that.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    theBronx schreef:
    (...)
    Die snap ik niet (nerd)


    Dat de meeste tieners dat ook niet als 'zomaar een staafje nicotine' zien. (:
    Soms lijken we op onze ouders,maar dan toch tegengesteld. Haha,dat snap je ook niet hé.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Turnsole schreef:
    (...)

    Amen. We are the bomb. No, we are two bombs. (krul)


    Mag ik nr. 3 zijn (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Ik heb het niet over de ouders, ik heb het over de sneue mensen die zwak genoeg zijn om hun gedrag te laten beheersen door een staafje van nog geen 10 cm lang. Get over that.

    Ga jij nu ook al beginnen zoals die reclame van rokende bruggies?
    ‘Als u kind eenmaal rookt, luistert het minder goed naar de bevelen blablabla’ Allemaal zever. Het slaat gewoon nergens op, je gaat toch niet minder goed luisteren als je rookt? Whatthehell man, zeg je dat ook tegen je vrienden die roken of zo? Of delen hun jouw mening?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Ik heb het niet over de ouders, ik heb het over de sneue mensen die zwak genoeg zijn om hun gedrag te laten beheersen door een staafje van nog geen 10 cm lang. Get over that.


    Hey! Do you not dare to insult my dad! (cat)

    Haha neen, het is je mening en veel mensen zullen waarschijnlijk accepteren.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    reyon schreef:
    (...)

    Dat de meeste tieners dat ook niet als 'zomaar een staafje nicotine' zien. (:
    Soms lijken we op onze ouders,maar dan toch tegengesteld. Haha,dat snap je ook niet hé.

    JAWEL
    Ik snap doen.
    Ik slim nu is? (A)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    reyon schreef:
    (...)

    Mag ik nr. 3 zijn (krul)

    Ja man. Tic tic tic...


    BOOM!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    reyon schreef:
    (...)

    Mag ik nr. 3 zijn (krul)


    Wel mijn toestemming heb je. (krul)


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    theBronx schreef:
    (...)
    Ga jij nu ook al beginnen zoals die reclame van rokende bruggies?
    ‘Als u kind eenmaal rookt, luistert het minder goed naar de bevelen blablabla’ Allemaal zever. Het slaat gewoon nergens op, je gaat toch niet minder goed luisteren als je rookt? Whatthehell man, zeg je dat ook tegen je vrienden die roken of zo? Of delen hun jouw mening?


    Hah om die reclame lig ik altijd plat. Is dat niet die met waarin zo'n blonde jongen sigaretten in z'n oor steekt?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    (...)

    Hah om die reclame lig ik altijd plat. Is dat niet die met waarin zo'n blonde jongen sigaretten in z'n oor steekt?

    Haha ja. Peuter :'D die jongen dan he.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Whoehoe (hoera)
    Here is bomb n° 3 =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hè ik kan mijn naam veranderen vandaag! Zou ik hem veranderen in Bombnumberone ofzo? 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Turnsole schreef:
    (...)

    Hah om die reclame lig ik altijd plat. Is dat niet die met waarin zo'n blonde jongen sigaretten in z'n oor steekt?


    Hmm. Ik ken die reclame niet. Ik zal er is op gaan letten :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'