• Wat doen jullie/zeggen jullie als een van je ouders ineens thuis komt terwijl jij net sta te roken ?

    Mijn vader kwam laatst thuis, en ik stond in de achtertuin. hij kwam naar buiten, en ik had hem gelukkig al weggegooit. hij meteen; Wat doe jij hier? ik lul meteen; ik kom van de garage, k moest iets hebben, maar kon het niet vinden. Hij zei niks, en liep terug. net op het nippertje (:


    we were always meant to say goodbye.

    sommige hebben trouwens best leuke oplossingen of relaxte ouders xD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 22:42 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ja maar die raam-oplossing werkt wel degelijk
    En als je ouders niet roken, best je deobus nog eens leegspuiten om de geur te verdoezelen. Deed ik vaak als ik nog bij mijn moeder woonde. Ook gewoon buiten roken als ik wist dat er een tijdje niemand zou thuis zijn. Of op de fiets naar huis :D


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind het een beetje sneu dat mensen zo veel manieren gaan zoeken om iets stiekem te doen, en ouders voor te liegen om een freakin' nicotinestaafje.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik rook niet, maar als ik het zou doen, zouden mijn ouders er geen probleem van maken denk ik. Aangezien ze zelf ook beide roken. Ze weten wel dat ik het toch niet ga doen. Ik vind het namelijk geldverspilling + het is ook nog eens slecht voor je, dus dat is al genoeg om het niet te gaan doen.

    aha, sgattie.

    ik zou hem snel onder de bank stoppen ofzo en zeggen dat me vader hem heeft laten vallen. ik rook zowieso nooit in huis ofzo. ik ben nie gek. maar wel in de tuin. en dan doe ik altijd de deuren op de knip en laat ik de sleutels erop zitten. mijn vader had gezegd dat als hij het eens zou zien dat hij ook shijt zou hebben aan iedereen. en die sigaret ergens op mijn gezigt uit zou maken zodat ik de rest van mijn leven eraan geherinnerd werd als ik in de spiegel keek. aan de domme fouten die ik heb gemaakt. hij mag nie zijken hij rookt al vanaf zijn dertiende. kankerhomo. en voor mijn moeder ben ik nie bang.(dance)


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    salva schreef:
    aha, sgattie.

    ik zou hem snel onder de bank stoppen ofzo en zeggen dat me vader hem heeft laten vallen. ik rook zowieso nooit in huis ofzo. ik ben nie gek. maar wel in de tuin. en dan doe ik altijd de deuren op de knip en laat ik de sleutels erop zitten. mijn vader had gezegd dat als hij het eens zou zien dat hij ook shijt zou hebben aan iedereen. en die sigaret ergens op mijn gezigt uit zou maken zodat ik de rest van mijn leven eraan geherinnerd werd als ik in de spiegel keek. aan de domme fouten die ik heb gemaakt. hij mag nie zijken hij rookt al vanaf zijn dertiende. kankerhomo. en voor mijn moeder ben ik nie bang.(dance)


    Is het wel goed dat je je eigen vader kankerhomo noemt?


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Turnsole schreef:
    (...)

    Is het wel goed dat je je eigen vader kankerhomo noemt?

    -out- Zoals we in Limburg zeggen; dat kump neet mie good!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ik vind het een beetje sneu dat mensen zo veel manieren gaan zoeken om iets stiekem te doen, en ouders voor te liegen om een freakin' nicotinestaafje.

    Lol geloof me, de meeste ouders vinden het niet ‘zomaar een nicotinestaafje’
    Get over it :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    (...)
    Lol geloof me, de meeste ouders vinden het niet ‘zomaar een nicotinestaafje’
    Get over it :'D


    Man wat zijn jou reacties geniaal.
    Net alsof je een sigaret beschermt. _O_ Dat doe ik je niet na, lol.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    theBronx schreef:
    (...)
    Lol geloof me, de meeste ouders vinden het niet ‘zomaar een nicotinestaafje’
    Get over it :'D


    De meeste tieners ook niet :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik rook niet en zou het dan zeker niet thuis doen ;D

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 23:23 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Turnsole schreef:
    (...)

    Man wat zijn jou reacties geniaal.
    Net alsof je een sigaret beschermt. _O_ Dat doe ik je niet na, lol.

    JA MAN!
    Ik bescherm sigaretten echt met m'n leven ofzo :'D
    Komt er iemand aan een sigaret, komt die aan mij
    OnE lUvV!1!!1!!!!!111!! -out-

    [ bericht aangepast op 4 nov 2010 - 23:24 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik rook thuis niet (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    reyon schreef:
    (...)

    De meeste tieners ook niet :')

    Die snap ik niet (nerd)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    (...)
    JA MAN!
    Ik bescherm sigaretten echt met m'n leven ofzo :'D
    Komt er iemand aan een sigaret, komt die aan mij
    OnE lUvV!1!!1!!!!!111!! -out-


    Jua mann!
    Jij=godin van de sigaretten en van de geniale berichtjes, ik=aanbidster


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt