• Wat doen jullie/zeggen jullie als een van je ouders ineens thuis komt terwijl jij net sta te roken ?

    Mijn vader kwam laatst thuis, en ik stond in de achtertuin. hij kwam naar buiten, en ik had hem gelukkig al weggegooit. hij meteen; Wat doe jij hier? ik lul meteen; ik kom van de garage, k moest iets hebben, maar kon het niet vinden. Hij zei niks, en liep terug. net op het nippertje (:


    we were always meant to say goodbye.

    Ik rook sowieso niet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik rook niet. ben het ook niet van plan


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Poseidon schreef:
    (...)
    Schat, jij bent een partyroker. :"D


    Dus dan rook ik alsnog niet thuis. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Sniper schreef:
    Ik rook niet. Maar als ik in die situatie zou zitten zou ik gewoon domweg 'hoi' zeggen.


    AHAHAHAHAH. dat is echt kapoooot droog.


    we were always meant to say goodbye.

    Ik rook alleen op feestjes, dus daar heb ik geen last van :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik rook niet maar zou ik betrapt worden als ik het wel deed zou ik gewoon heel subtiel: 'Oeps betrapt' zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Ik rook niet. Sowieso als je rookt terwijl je ouders het niet (mogen) weten, doe het dan ook niet thuis. (:


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ken toch wel betere manieren om stiekem te roken :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Riavvolgere schreef:
    (...)

    Moet je tegen mijn vader zeggen. Mijn moeder zei laatst van; wat zou je doen als je 'elif' ikdus, zien roken?
    Mijn vader; 'ik heb dan scheit aan de mensen met wie ze staat, ik stop die sigaret brandend in haar neusgat.'

    Oké.
    Dat klinkt niet of je er met hem kunt over praten (krul)


    effort never betrays you

    ik rook niet:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lipsy schreef:
    (...)
    Oké.
    Dat klinkt niet of je er met hem kunt over praten (krul)



    ahahah, dat bedoel ik


    we were always meant to say goodbye.

    ik mag lekker roken van mijn mama. (:


    Life is a beautiful struggle

    Mijn moeder is fel tegen roken, en ik heb het zelf ook nog nooit gedaan omdat ik er de behoefte niet aan heb. Ik weet zeker dat ze het heel erg zou vinden als ik er aan zou beginnen.

    In zo'n situatie al de jouwe zou ik het gewoon eerlijk zeggen? Ze komen er toch vroeg of laat wel achter, en dan is het erger omdat je het hebt achtergehouden.


    ars moriendi

    GAYBUDDY schreef:
    ik mag lekker roken van mijn mama. (:


    Mijn mama zegt ook niks, maar die denkt dat ik het alleen doe als ik onder vrienden ben;/


    we were always meant to say goodbye.

    Duude ik rook gewoon niet thuis :D
    veel weggaan, en hopen dat je nooit gespot wordt.
    Foto's met een sigaret bevoorbeeld untag ik me van.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me