• 'Justin Bieber denkt erover zijn haren, die toch een beetje zijn handelsmerk zijn geworden, af te scheren. De 16-jarige tienersensatie zette onlangs zijn handtekening onder een lucratief contract met Etoile Nation om zijn eigen geurtje op de markt te brengen en liet in een interview met website WWD weten toe te zijn aan verandering van haarstijl.

    "Ik heb dit kapsel op vele manieren gedragen en ben nu wel toe aan iets anders. Alleen is het niet het juiste moment. Misschien scheer ik het wel helemaal af voor mijn volgende album." Justin verklapte ook dat zijn bekende kapsel behoorlijk arbeidsintensief is. "Shampoo, conditioner en föhnen." Maar hij gebruikt geen stylingproduct om deze zogenaamde 'Canadese hockey-look' te krijgen.'

    Bron: Msn vandaag.

    Dus, wat vinden jullie ervan?
    Ik denk dat als hij het doet, hij een hoop fans zal verliezen. (krul)

    Der is geen dag voorbij gegaan dat er niet werd gepraat over justin bieber dit en justin bieber dat.

    Serieus! Elke dag word el wat over hem vertelt als het niet door mijn vrienden is dan door tv dan door nieuws dan door Quizlet. Noem maar op. Ik vond hem eerst niks en kon het me niks schelen wat er in zijn leven gebeurd enz. nu vind ik hem gewoon irritant! Serieus mensen, gebeurd er wat in zijn leven komt het overal terecht. Ik denk dat hij echt aandachts problemen heeft. Hij gaat misschien niet eens zijn kop kaalscheren en het zit al op internet.
    Komop! Ik wil een leven zonder die face (of naam) ergens zien te verschijnen. (bieberlozeleven)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 20:01 ]


    "You think you know me, but you don't"

    Justin Bieber wil nu alles want over een jaar hoor je niks meer van hem en dat weet hij


    (Be)lieve in (you)rself

    Het boeit me nu niet wat dat opdondertje doet :x
    En het boeit me ook niet wat dat opdondertje gaat uitvoeren :x
    Wat klinkt dat lekker positief

    Maar ik zal hem wel uitlachen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik hoop zo hard dat hij dat doet (krul)


    -

    Zal wel weer aandacht trekkerij zijn. Maar als hij het echt doet neem ik mijn woorden terug doet hij toch niet


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dát zou pas een fail zijn. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    supervet:) hij word steeds gekker, maar goed, dat was ie al. en ik ben een hater trouwens xD

    Hij zal denk ik heel veelfans verliezen..

    En dat staat niet bij hem..

    Een kale kop..


    I love BTR and One Direction!

    Romances schreef:
    Moet ie doen, kan ik hem tenminste nog harder uitlachen dan dat ik nu al doe (:


    we were always meant to say goodbye.

    Hmm hij is al eerder kaal geweest en zo erg ziet het er niet uit (: En ja ik denk dat er een aantal fans wel zo flauw zijn om dan geen fan meer te zijn maar de meeste Beliebers zullen gewoon even moeten doorbijten.
    Maar persoonlijk denk ik dat hij het toch niét doet. (:


    I rather love then fight.

    Eigenlijk zal hij het nu júíst moeten doen. Omdat niemand nu denkt dat hij het echt gaat doen. Maar ik zeg niet wat het doet met z'n imago....


    Alleen maar tranen van geluk

    Whaha.... Hij moet toch iets verzinnen om in de spotlights te staan.

    Hij gaat dan vele fans verliezen. Maarja, hij doet maar.


    Never wait for perfection, just make it.

    ATL schreef:
    Heb ik nog iets om hem uit te lachen. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    ATL schreef:
    Heb ik nog iets om hem uit te lachen. (krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.