• Voor tekenen doen we op dit moment iets onwijs saais, namelijk handen tekenen.
    In het begin denk je, leuk, maar als je uiteindelijk 10 schetsen - verplicht - hebt moeten tekenen van handen, kan je geen handen meer zien.(krul)
    Maar nu moeten we onze grote, definitieve tekening maken, en ik heb dit plaatje gekozen. En het is facking moeilijk! Vooral die linkerhand, aan de binnenkant zeg maar. Dat is echt lastig.
    But I'll survive.(krul)
    Wie heeft er ook tekenen? En wat moet je dan nu doen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vorig jaar hadden we ook een hele periode handen tekenen, daarna bomen, fietsen, Amsterdamse grachtenpanden, mensen en tekenen op gevoel van de muziek (:


    dream, dare, fly!

    ik moet nu bomen tekenen..
    nouja, altijd beter dan schelpen...


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb geen tekenen. Hoewel de lerares heeft gezegt dat ik dat vak zou moeten kiezen. Maar me ouders vonden het erg nutteloos, dus ik kon het niet kiezen. En ik zou er ook niet veel aanhebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij moeten fruit tekenen.
    Elke les een verschillend stuk fruit.
    Maar alles wat ik teken gaat op een appel lijken, haha.
    Maargoed, ik ben al lang blij dat ik jouw opdracht niet heb.(krul)


    effort never betrays you

    Wij moeten -kuch kuch- een vlucht uit de werkelijkheid tekenen. En ik heb gekozen om een vlucht in de droomwereld te tekenen. ;D

    Edit; ik vind handen tekenen persoonlijk wel meevallen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 17:34 ]


    SLOAN.

    Wij moeten een metamorfose tekenen, hoe vind je die.
    bv. van een giraffe naar een olifant en dat in 4 stappen.
    Zowat de hele klas tekent een pokémon ._. Maar ik heb mijn oude tekening erbij gepakt -namelijk deze-. Ennu, ik ga dus van een normaal mens naar een zombie. En die zombie is dus die tekening, euhj.


    I live for the applause, you will die for it.

    Voor tekenen moeten wij iets met een fiets doen of een onderdeel daarvan. Ik vind de opdracht echt vreselijk, heb totaal geen inspiratie. Ik doe al 8 weken niks, dus dat wordt nog wat :x


    You try so hard not trying to try so hard.

    Wij moeten onszelf Kubistisch tekenen --


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    wij moesten eerst een collage maken van wie je houd. daarnaa moesten wij drie schetsen maken van de dingen waar diegene van houdt. en dan moest je jezelf tekenen. ik vind het echt een stomme opdracht.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik heb geen tekenen, misschien op de school waar ik hopelijk heenga wel. Aangezien ik daar hoogstwaarschijnlijk weer in de 3e wordt gezet ipv de 4e.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou voor mij zou het best handig zijn. Ik kan veel tekenen, maar handen absoluut niet :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Jammer dat ik geen tekenen heb, maar ik weet nog dat we een keer een 3D kaart moest maken, dat vond ik wel leuk. En we moesten ook iets maken voor de muical van Romeo en Julia maken.... De rest herinner ik me niet meer. Lang geleden..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!