• Ik verveelde me voor de zoveelste keer en besloot om eens de programma's te onderzoeken die ik op mijn computer had staan. En uiteindelijk is dit eruit gekomen (:.

    Klik


    What do you think?


    Olive

    Omg, weetje hoe goed? :o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    nice one, viv!


    And in that moment, we were infinite.

    @Crime Dankjewel (:
    @Sixties I'm Just awesome 8D


    Olive

    Huh, is dat Bonnie in de tv-serie? O_O - heb de serie nog nooit gezien -Haha, in het boek wordt ze juist met rood haar en een heel lichte huid beschreven X'D.

    Maar wel supergoed!


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Kruidnoot schreef:
    Huh, is dat Bonnie in de tv-serie? O_O - heb de serie nog nooit gezien -Haha, in het boek wordt ze juist met rood haar en een heel lichte huid beschreven X'D.

    Maar wel supergoed!


    Weetik, de boeken en de tv-serie hangen slecht samen, er zijn ook nieuwe personages verzonnen, de zus van Bonnie, Vicky, is de zus van Elena's ex en ga zo maar verder (:
    & Dankjewel

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 11:21 ]


    Olive

    TR0Y schreef:
    (...)

    Weetik, de boeken en de tv-serie hangen slecht samen, er zijn ook nieuwe personages verzonnen, de zus van Bonnie, Vicky, is de zus van Elena's ex en ga zo maar verder (:
    & Dankjewel


    Heeft Bonnie een zus? Damn wat let ik dan slecht op in de serie o-O

    Maar damn wat een cuwl clipje =D
    Ik zou dat echt niet kunnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Heeft Bonnie een zus? Damn wat let ik dan slecht op in de serie o-O

    Maar damn wat een cuwl clipje =D
    Ik zou dat echt niet kunnen.


    In het boek heeft Bonnie een zus als ik me niet vergis, in de tv-serie niet (:
    & Dankjewel <3


    Olive

    Perfect. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Genova schreef:
    Perfect. :9~


    Haha, thanks <3


    Olive

    TR0Y schreef:
    (...)

    Haha, thanks <3


    Zoiets probeer ik al heel lang te maken, maar ik weet niet hoe je aan die filmpjes komt ):


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Genova schreef:
    (...)

    Zoiets probeer ik al heel lang te maken, maar ik weet niet hoe je aan die filmpjes komt ):


    Youtubedownloader en dan van Youtube rippen (:


    Olive

    TR0Y schreef:
    (...)

    Youtubedownloader en dan van Youtube rippen (:


    Ik zal er eens naar kijken als ik thuis ben. Met welk programma maak je dat?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Genova schreef:
    (...)

    Ik zal er eens naar kijken als ik thuis ben. Met welk programma maak je dat?


    Cyberlink Powerdirector v8


    Olive

    TR0Y schreef:
    (...)

    In het boek heeft Bonnie een zus als ik me niet vergis, in de tv-serie niet (:
    & Dankjewel <3


    Haha ik dacht al :$ aangezien ik de boekserie niet heb gelezen.. heb et alleen op tv gezien =) [en dat seizoen1 alleen.. zit te wachten tot de volgende kom o-O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    (...)

    Haha ik dacht al :$ aangezien ik de boekserie niet heb gelezen.. heb et alleen op tv gezien =) [en dat seizoen1 alleen.. zit te wachten tot de volgende kom o-O]


    Ik zit al bij aflevering 8 van het tweede seizoen (:


    Olive