• Nou, ik ben/was goed bevriend met een jongen, laten we hem Erik noemen. Nou, op het begin deed ie heel aardig enzo. Maar naarmate dat we elkara beter leerde kennen, begon hij me uit te schelden en al die dingen. Ik zei er wel wat van, en dan ging ie gewoon verder. Dus ik liet het maar zo, maar toen ging het weer een tijdje goed. En daarna begon hij me ook wel eens gewoon op mijn arm te slaan, en dan steeds harder. Zo gaat het atlijd, nu ben ik het wel gewend, maar als ik er wat van zeg, houd hij toch niet op. Maar net op msn, ik had een hartje in mijn msn naam staan, en toen zei die: oeeh nieuw vriendje en die dingen ik zei: zeg ik niet;p. gewoon voor de grap. toen begon ie me helemaal uit te schelden en al die dingen. Ik ben hem toen gewoon geflipt. En toen ben ik er achter gekomen, dat hij me dom vind en die dingen, en dat ik een sukkel ben die alleen maar op msn enzo zit? Dat is niet meer normaal. Maar toch doet het me best pijn om het te horen en al die dingen. En hij heeft woedeaanvallen dat weet ik enzo. En ik weet dat vrienden dat allemaal niet bij elkaar doen. Maar ik kon hem niet loslaten. En nu zal ik wel moeten, want ik heb gezegd dat ik hem niet meer hoef te spreken. en ik ga niet bij hem terug. Als hij alles weer terug wil, dan moet hij maar beginnen. En ik weet ook dat hij veel ruzie heeft voortaan. Maar dat hij het zelf uitlokt, en dat, dit onze ruzie, erbij, word nog erger voor hme, maar hij heeft het zelf uitgelokt ikweetikweet. ik laat hem nu gaan. en ik wou dit gewoon even zeggen :$ dankje! :Y)


    I can't see the future with tears in my eyes

    ja goedzo wat een sukkel

    Poppy schreef:
    ja goedzo wat een sukkel


    Inderdaad!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    heel goed dat je hem laat gaan! :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wat ene klootzak inprecipe heeft hij je wel een beetje gebruikt , of zie ik het verkeerd?

    Wat een sukkel, gewoon laten gaan D:.
    Mijn beste vriend die vind me nu volgens mij een kutmokkel omdat ik voor mijn vriendje heb gekozen en niet voor hem, was die laatst kei boos over :/


    I don't need words to feel those lips.

    Jezus wat n sukkel!! Lekker late gaan!


    What makes you different, makes your beautiful!