'Justin Bieber denkt erover zijn haren, die toch een beetje zijn handelsmerk zijn geworden, af te scheren. De 16-jarige tienersensatie zette onlangs zijn handtekening onder een lucratief contract met Etoile Nation om zijn eigen geurtje op de markt te brengen en liet in een interview met website WWD weten toe te zijn aan verandering van haarstijl.
"Ik heb dit kapsel op vele manieren gedragen en ben nu wel toe aan iets anders. Alleen is het niet het juiste moment. Misschien scheer ik het wel helemaal af voor mijn volgende album." Justin verklapte ook dat zijn bekende kapsel behoorlijk arbeidsintensief is. "Shampoo, conditioner en föhnen." Maar hij gebruikt geen stylingproduct om deze zogenaamde 'Canadese hockey-look' te krijgen.'
Bron: Msn vandaag.
Dus, wat vinden jullie ervan?
Ik denk dat als hij het doet, hij een hoop fans zal verliezen.
-
26 okt 2010 - 14:4026 okt 2010 - 16:13
GuitarGs schreef:
Hij wil wat teveel, vind ik.
En ik wil dat hij eens wat minder aandacht zoekt.
Waarschijnlijk is dat niet eens waar wat op die site stond.I recycle my thoughts.
26 okt 2010 - 16:24Maakt nie uit hij is toch lelijk xDDDDDD
If I had you, life would be a party it'd be ecstasy.
26 okt 2010 - 16:26Parviainen schreef:
Als ik nog één keer 'Justin Bieber wil' zie sla ik helemaal door. rrrrrrotjoch
Tsja, hij moet toch iets bedenken om weer in het nieuws te komen hè?26 okt 2010 - 16:27Dan weet meneertje Bieber ook weer wie zijn echte fans zijn.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
26 okt 2010 - 16:28Beter! Dit haar is echt verschrikkelijk.
Wait. JB is verschrikkelijk.You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
26 okt 2010 - 17:13Justin Bieber denkt erover zijn haren, die toch een beetje zijn handelsmerk zijn geworden, af te scheren.
Daar heb je het. Zonder die haren is Justin Bieber nog minder dan hij nu is.So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
26 okt 2010 - 17:1626 okt 2010 - 17:1626 okt 2010 - 17:1726 okt 2010 - 17:19oh. da zou wel grappig zijn
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
26 okt 2010 - 17:26Tsja, hij moet toch iets bedenken om weer in het nieuws te komen hè? [/i]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
26 okt 2010 - 17:29Godsamme, ik denk dat ik hem dan zo hard uitlach he. Los van het feit dat ik zelf -kan mezelf geen achterlijke fan noemen die schreeuwt bij zijn naam- 'fan' ben, zou ik het wel jammer vinden, maarja, hij moet het zelf weten. En inderdaad, ik denk dat hij veel fans gaat verliezen dan.
26 okt 2010 - 18:0226 okt 2010 - 19:46Serieus hij is echt aandachtsge*l.
elke keer weer die topics, elke keer in het nieuws
ik word er een beetje gek van.Don't dream your life, but live your dream!
26 okt 2010 - 19:48