• Hai hai

    Wat zal er mis zijn?
    Mijn lieve vriend doet een beetje kortaf, stuurt geen smsjes en als ik vraag of we wat gaan doen antwoord hij met Kijk wel.. En soms praat hij over z'n ex, en ook heeft hij 1x met haar afgesproken(Kan ook uit vriendschap)... Ik wil hem echt niet kwijt hoor! (H)

    Wie weet wat er mis kan zijn, of weet wat ik moet doen?

    Ik weet dat ik geen domme dingen moet denken over hem.. Misschien is hij een beetje uit z'n doen ?

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 10:52 ]

    Ik weet het niet, maar misschien is hij nog steeds niet over haar? ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Dat deed mijn ex ook...


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat deed mijn ex ook...

    En dat liep niet al te goed af.. :\
    Nou, ik zou het niet zo waarderen als mijn vriendje met z'n ex af zou spreken. Dat is in mijn ogen nooit iets goeds natuurlijk. Ik zou er eens over praten, vragen of hem iets dwars zit en of hij nog wel net zoveel voor je voelt als eerst. Waarschijnlijk biedt dat opheldering.

    En, wat is jouw profielfoto superschattig, even tussendoor. :x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    En dat liep niet al te goed af.. :\
    Nou, ik zou het niet zo waarderen als mijn vriendje met z'n ex af zou spreken. Dat is in mijn ogen nooit iets goeds natuurlijk. Ik zou er eens over praten, vragen of hem iets dwars zit en of hij nog wel net zoveel voor je voelt als eerst. Waarschijnlijk biedt dat opheldering.

    En, wat is jouw profielfoto superschattig, even tussendoor. :x

    Hmm mijn ex en ik zijn nog steeds goede vrienden ens preken veel af, n zijn vriendin zocht er ook wel wat achter, maar ik zou gewoon afwachten en zien wat er gebeurd en hem eventueel erover aanspreken??