• 'Justin Bieber denkt erover zijn haren, die toch een beetje zijn handelsmerk zijn geworden, af te scheren. De 16-jarige tienersensatie zette onlangs zijn handtekening onder een lucratief contract met Etoile Nation om zijn eigen geurtje op de markt te brengen en liet in een interview met website WWD weten toe te zijn aan verandering van haarstijl.

    "Ik heb dit kapsel op vele manieren gedragen en ben nu wel toe aan iets anders. Alleen is het niet het juiste moment. Misschien scheer ik het wel helemaal af voor mijn volgende album." Justin verklapte ook dat zijn bekende kapsel behoorlijk arbeidsintensief is. "Shampoo, conditioner en föhnen." Maar hij gebruikt geen stylingproduct om deze zogenaamde 'Canadese hockey-look' te krijgen.'

    Bron: Msn vandaag.

    Dus, wat vinden jullie ervan?
    Ik denk dat als hij het doet, hij een hoop fans zal verliezen. (krul)

    ATL schreef:
    Heb ik nog iets om hem uit te lachen. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hockey-look? Pfft.
    Het maakt me niet uit hoe hij het draagt, van mijn part verft hij het paars met gele strepen. En nouja, wat er tegenwoordig allemaal geschreven wordt over Bieber..


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik denk dat als hij het doet, hij een hoop fans zal verliezen. .

    Neu dan verliest hij geen fans, want dat waren het dan zowiezo al niet :'D
    Achja, in mijn ogen kan hij niet veel verder falen dan dat hij nu al doet. Don't give a fuck.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ATL schreef:
    Heb ik nog iets om hem uit te lachen. (krul)


    Mensen die om je lachen hebben geen leven

    Dan vlieg ik naar Amerika om die jongen héél hard te slaan. Z'n haar eraf scheren.. pfft. Hij is echt 1000z leuker mét.


    It's time to be happy again.

    Haha, dat lijkt me echt heel raar :'D
    Misschien moet Wilders dat ook maar doen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    hahahah ik hem uitlachen als die kaal isxD

    ik vindt ze haar nu ook lelijk ik vindt dat tie op een mario poppetje lijkt en dan dat met tie paddenstoel op zijn kop xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh... Eh... Eh..
    Okay, zelf weten neem ik aan? :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Als ik nog één keer 'Justin Bieber wil' zie sla ik helemaal door. rrrrrrotjoch


    I live for the applause, you will die for it.

    Doet ie toch niet.


    I recycle my thoughts.

    Blablabla en morgen wilt hij een groene hanekam. Dat kind wilt opeens van alles. Wanneer komt hij nou in de puberteit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Als hij het zou doen, zou ik dat echt briljant vinden xd.


    I am an idiot, I move.

    Succes. Krijgt hij dan daarna net zulk lang blond haar als Britney Spears?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Als hij fans verliest door zijn haar af te scheren waren het geen echte fans, hé!
    Hij doet maar, 't is zijn haar! :') Hij moet maar als boldie rondlopen. Hij liever dan ik!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hij wil wat teveel, vind ik. (krul)
    En ik wil dat hij eens wat minder aandacht zoekt. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen