• 'Justin Bieber denkt erover zijn haren, die toch een beetje zijn handelsmerk zijn geworden, af te scheren. De 16-jarige tienersensatie zette onlangs zijn handtekening onder een lucratief contract met Etoile Nation om zijn eigen geurtje op de markt te brengen en liet in een interview met website WWD weten toe te zijn aan verandering van haarstijl.

    "Ik heb dit kapsel op vele manieren gedragen en ben nu wel toe aan iets anders. Alleen is het niet het juiste moment. Misschien scheer ik het wel helemaal af voor mijn volgende album." Justin verklapte ook dat zijn bekende kapsel behoorlijk arbeidsintensief is. "Shampoo, conditioner en föhnen." Maar hij gebruikt geen stylingproduct om deze zogenaamde 'Canadese hockey-look' te krijgen.'

    Bron: Msn vandaag.

    Dus, wat vinden jullie ervan?
    Ik denk dat als hij het doet, hij een hoop fans zal verliezen. (krul)

    Heb ik nog iets om hem uit te lachen. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Bigfoot: Dan zijn dat dus geen echte fans geweest ;)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 14:42 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Moet ie doen, kan ik hem tenminste nog harder uitlachen dan dat ik nu al doe (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ATL schreef:
    Heb ik nog iets om hem uit te lachen. (krul)


    -a- inddd xd


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Moest hij weer iets verzinnen om in het nieuws te blijven?(krul)


    Everything is worse without music.

    Britney Spears Look a like :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 14:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Significance schreef:
    Moest hij weer iets verzinnen om in het nieuws te blijven?(krul)


    Haha inderdaad hè, hij is gewoon altijd op het nieuws. Maar laat hem zich maar kaalscheren, maakt hij zichzelf alleen maar belachelijk mee, de sukkel. Haha (:

    Wentworth Miller is só last year. (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat vind ik dom. Zijn haar is gewoon Justin Bieber kapsel. Maarja. Moet hij weten. Ik heb er geen problemen mee.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 17:20 ]

    DO IT FAGGOT.

    Ik ga hard lachen als hij het doet.

    Bigfoot schreef:
    (...)

    Haha inderdaad hè, hij is gewoon altijd op het nieuws. Maar laat hem zich maar kaalscheren, maakt hij zichzelf alleen maar belachelijk mee, de sukkel. Haha (:

    idd, veel kan het me niet schelen. ik word er alleen zo gek van dat ik dat de hele tijd moet aanhoren en alles :') Ik heb niets met hem maar toch is hij in me leven haha


    Everything is worse without music.

    ATL schreef:
    Heb ik nog iets om hem uit te lachen. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nou de echte fans blijven fan (cat)


    you're my favourite part of the day ~

    hahaha omg


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    hahahaha. Canadese Hockey-Look. Daar moest ik even heel erg hard om lachen.


    make cake, not war