• Ik vroeg me af, waarom is incest eigenlijk verboden? Ik hoorde het van een vriendin en ik dacht, hm.
    Dus, explanation plies c:
    Ik weet wel dat als je batst met je broer/zus je kinderen een kans hebben om gehandicapt te raken.
    Maar anyways, waarom is het -anders dan het bovenstaande- eigenlijk verboden? c:
    Emmi weet niet of dit topic goed staat.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Portugal schreef:
    Ugh, nasty junge. Ik wil er niet eens aan denken om sex te hebben met mn broer blegh.
    En ik weet niet waarom, wss omdat je kids dan gehandicapt worden. Hoe dan ook ik vind het gewoon niet kunnen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik moet er niet aan denken! BAH.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik weet niet wat het is leg het me is uit. alsjeblieft. :|


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    ik weet niet wat het is leg het me is uit. alsjeblieft. :|

    Dat je een verhouding hebt met een familielid.

    omdat het gewoon vies is (cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Volgens mij, mag het tot op een zekere hoogte wel. Je mag een relatie hebben en je mag seks hebben maar volgens mij mogen ze zich niet voorplanren vanwege de gevaren. Maar dit is van de laatste jaren, eerst mochten ze ook niet trouwen maar dat mag nu dus ook.


    -

    Hahaha, heel veel mensen vinden het irl echt vies maar hier zijn er ook heel veel mensen die echt verslaafd zijn aan de twincest. (cat) *binnenpretje*

    BLIND schreef:
    (...)
    Omdat een dier niet verstandelijk gehanicapt kan zijn? Lijkt mij niet tenminste. En als het lichamelijk gehandicapt is wordt het gedumpt.


    Jawel, mijn kat heeft het downsyndroom =3


    Your make-up is terrible

    Ik snap gewoon al niet dat je verliefd kan worden op een familielid, laat staan dat je er kinderen mee wilt krijgen? Wat moet je dan wel niet een je kinderen zeggen? Ja, u ouders zijn ook broer en zus. Vatzig. :Y) Maar oké, ik vind het goed dat voorplanten dan verboden is.


    All was well.