• Ik vroeg me af, waarom is incest eigenlijk verboden? Ik hoorde het van een vriendin en ik dacht, hm.
    Dus, explanation plies c:
    Ik weet wel dat als je batst met je broer/zus je kinderen een kans hebben om gehandicapt te raken.
    Maar anyways, waarom is het -anders dan het bovenstaande- eigenlijk verboden? c:
    Emmi weet niet of dit topic goed staat.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    1. Het is gewoon plain nasty.(cat)
    2. Tja, door dat handicapt gedoe. I guess.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vroeger -bij de Egyptenaren bijvoorbeeld- kon dat wel. Maar het is gewoon vies. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Sowieso omdat je genen te dicht bij elkaar liggen, en dus de kans groot is op een zwaar gehandicapt kind.
    En omdat het idee gewoon nasty is? Incest is trouwens ook misbruik door vaders/moeders.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Sowieso omdat je genen te dicht bij elkaar liggen, en dus de kans groot is op een zwaar gehandicapt kind.
    En omdat het idee gewoon nasty is? Incest is trouwens ook misbruik door vaders/moeders.
    Ook nonkels, tantes, nichten, neven... Zoals met die bisschop, dat was ook incest.


    Only losers can act the way you do

    Normaal gezien is seks bedoelt om je voort te planten, en als je het met een familielid doet, heb je meer kans op gehandicapte kinderen. (:

    Ik vind het bullshit eigenlijk. Ik kan er niet aan denken het met een familielid te doen, maar liefde is liefde, dat kan je niet tegenhouden. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Nu ik er zo over nadenk kan ik niet echt een andere reden verzinnen dan die gehandicapte kinderen.
    Ik bedoel, ik vind het wel nasty hoor, maar als die mensen daar toch gelukkig van worden?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Krijg je inteelt van, maar op dat na zou ik het niet weten. Misschien is het een norm waar ze een wet van hebben gemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zelf zou dat nooit doen. Ik moet er niet aan denken. Maar ja, er bestaan ook mensen die verliefd worden op iemand van hun familie. Ik vind het zelf smerig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Paraguay schreef:
    1. Het is gewoon plain nasty.(cat)
    2. Tja, door dat handicapt gedoe. I guess.


    All this dampness is damp.

    Ugh, nasty junge. Ik wil er niet eens aan denken om sex te hebben met mn broer blegh.
    En ik weet niet waarom, wss omdat je kids dan gehandicapt worden. Hoe dan ook ik vind het gewoon niet kunnen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vraag me af waarom er zoveel kans is op een gehandicapt kind, terwijl dieren het constant doen?


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ik vraag me af waarom er zoveel kans is op een gehandicapt kind, terwijl dieren het constant doen?

    Omdat een dier niet verstandelijk gehanicapt kan zijn? Lijkt mij niet tenminste. En als het lichamelijk gehandicapt is wordt het gedumpt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Volksfeind schreef:
    Krijg je inteelt van, maar op dat na zou ik het niet weten. Misschien is het een norm waar ze een wet van hebben gemaakt.


    Ja zoiets ja.
    En tja, sommige mensen houden gewoon van elkaar, hoe fout het ook is.
    Mijn vriend beoordeelt hypotheken, en die had een aanvraag van een broer en zus.
    Een stelletje.
    Naja, die heb je der gewoon bij.


    Scream for mercy!

    Nou ...ja... je bent bloedverwanten ..dat is gewoon weird ..xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die het niet bepaald zo heel nasty vind. Ik bedoel ik zou er gewoon voor open staan. Liefde is liefde period.
    Maar het is wel waar dat het voortplantingproces er wel veel complexer door wordt.