• Over liefde,vriendjes,verliefdheid,zoenen en seks? Is dat de nieuwe hype ofzo?

    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, dat is gewoon interessant op deze leeftijd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mij is dat al een hype zolang de mensheid bestaat.(nerd)

    Er zijn van die hype's ja. En users komen in de pubertijd, en moeten dat ergens kwijt :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    xBLA schreef:
    Volgens mij is dat al een hype zolang de mensheid bestaat.(nerd)

    Ja, het is gewoon je seksuele instinct en toevallig mijn favorietste gespreksonderwerp. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet niet?
    Maar het is toch leuker als er veel nieuwe topics zijn, dus erg vind ik het niet (:


    effort never betrays you

    Hagelslag schreef:
    Nee, dat is gewoon interessant op deze leeftijd.

    Dan is er toch iets vreselijk mis met mij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    Er zijn van die hype's ja. En users komen in de pubertijd, en moeten dat ergens kwijt :]

    Ergens kwijt? Ze zetten het op een site waar technisch gezien de hele wereld het kan lezen. Dat snap ik dus niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Dan is er toch iets vreselijk mis met mij.
    Niet alleen met jouw hoor,ik snap het ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lipsy schreef:
    Ik weet niet?
    Maar het is toch leuker als er veel nieuwe topics zijn, dus erg vind ik het niet (:


    All this dampness is damp.

    Hush schreef:
    (...)
    Ergens kwijt? Ze zetten het op een site waar technisch gezien de hele wereld het kan lezen. Dat snap ik dus niet.


    Nou, zodat mensen er op kunnen reageren en ze gerust kunnen stellen b.v. Of hun eigen ervaringen delen, want veel mensen zijn over sommige dingen erg onzeker. Het hele internet staat er vol mee met die vragen. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hush schreef:
    (...)
    Ergens kwijt? Ze zetten het op een site waar technisch gezien de hele wereld het kan lezen. Dat snap ik dus niet.

    Achja, weetje. Het zijn de middeleeuwen niet meer. Mensen praten openlijk over seks. En wat is er mis mee? Mensen zetten hier toch geen details neer? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nou, zodat mensen er op kunnen reageren en ze gerust kunnen stellen b.v. Of hun eigen ervaringen delen, want veel mensen zijn over sommige dingen erg onzeker. Het hele internet staat er vol mee met die vragen. :]

    En ik kan er toch niet bij, dat soort dingen deel ik liever niet met heel de wereld.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind de topics niet erg =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    blijkbaar. hihi$


    Life is a beautiful struggle

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nou, zodat mensen er op kunnen reageren en ze gerust kunnen stellen b.v. Of hun eigen ervaringen delen, want veel mensen zijn over sommige dingen erg onzeker. Het hele internet staat er vol mee met die vragen. :]

    Dat vind ik juist zo geniaal aan het internet. Je kunt andermans problemen lezen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.