• Vandaag kreeg mijn zus geen economie proefwerk van mijn Nederland leraar/surveillant in de proefwerkweek omdat ze hem een eikel noemde. Want hij trok onze antwoordenblaadjes van Aardrijkskunde weg want hij zei dat het al tijd was en er geen bel ging terwijl niemand het af had. (later ging de bel wel en had hij ze dus te vroeg opgehaald) toen hij die van mijn zus weghaalde kwam er een pennenkras op haar antwoordenblad en toen zei ze ''wat bent u een eikel'' toen zei ze sorry maar hij gaf haar geen economieproefwerk meer. En ze kon wel huilen want ze is goed in economie en ze smeekte bijna om een proefwerk. Pas na een half uur vroeg hij of ze hem nog steeds een eikel vond maar ze vond dat nu nog meer want ze had nu dus geen tijd meer. Iedereen werd ook boos op de leraar en ik kon me neit meer op mijn proefwerk concentreren maar dat maakt nu even neit uit xD nu is ze het proefwerk aan het inhalen. Vinden jullie dat de leraar gelijk had of mijn zus? of allebei (niet)?


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik zou hetzelfde hebben gezegd als je zus + erger. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Wat een eikel.


    I lost myself in FM airwaves

    Argentinia schreef:
    Ik zou hetzelfde hebben gezegd als je zus + erger. (krul)


    When words fail music speaks

    Nou, jouw zus heeft gelijk,
    die leraar is 'n -enorme- eikel (:


    wth.

    Argentinia schreef:
    Ik zou hetzelfde hebben gezegd als je zus + erger. (krul)


    The way we live, is the way we die

    Appreciating schreef:
    Nou, jouw zus heeft gelijk,
    die leraar is 'n -enorme- eikel (:


    Stay calm and be a directioner.

    Appreciating schreef:
    Nou, jouw zus heeft gelijk,
    die leraar is 'n -enorme- eikel (:


    I need you like a heart needs a beat

    Appreciating schreef:
    Nou, jouw zus heeft gelijk,
    die leraar is 'n -enorme- eikel (:


    Helemaal mee eens, maar misschien had ze dat beter niet tegen hem kunnen zeggen :X


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een anuskop is die leraar. ö


    All this dampness is damp.

    Argentinia schreef:
    Ik zou hetzelfde hebben gezegd als je zus + erger. (krul)


    ok

    Heb eens zo'n leerkracht :X
    Mag hij dat eigenljk om te beginnen al wel doen? Echt, wat een eikel ! Je zus heeft absoluut gelijk !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Echt gemeen van die leraar. Maar aan de andere kant: Je hebt het wel tegen een leraar, waar je toch wat meer respect voor moet hebben.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.