• hey hey mensjs,, ik ben nezig met een nieuwe story, tis twilight achtig (doodnormaal meisj da verliefd wordt op n bovennatuurlijke jongen)), maar ik heb geen naam voor enkele personages!
    weljah. hier zijn de 5 personages waar ik nog geen naampj voor heb :]

    hoofdrol: ze is 16 jaar, woont al heel haar leven in North Dakota, en plots verhuizen er een paar mensen, blahblah blah. ze heeft bruin krullig haar, is zo'n meter 65, heeft bruin groene ogen en nonchalante kledings- en levensstijl.

    jongen: hij is overknap, leeft al zo lang als de mensheid zelf, heeft zilverachtig haar en zwarte ogen met zilveren sparkeltjes als hij lacht. hij is echt mega knap, hij houdt van leren, sporten en lezen en erg sociaal is hij niet. net als de rest van zijn familie kan hij niet leven zonder de maan en is hij op z'n zwaksts bij nieuwe maan, en het sterkst bij volle maan. maar, bij blauwe maan wordt hij en zn familie gevaarlijk en bloeddorstig.

    pa van dei jongen: heel vriendelijk en vaderlijk, is zeer slim, de slimste van de clan, hij is ook de nieuwe leraar talen op die school (hij kan zo'n beetj alle talen op aarde)

    beste vriendin hoofdrol: ze heeft knalroos haar, piercings overal en is een beetj punk/goth, zeer vrolijk en grappig, maar minder moedig hoofdrol meisj.

    vijand hoofdrol meisje: lang, bleached blond haar, grote, blauwe ogen, c-cup waarmee ze alle jongens verleidt, het jaloerse type.

    vijand bovennatuurlijke familie: ook een bovennatuurlijke clan, en ze zijn al sinds mensenheugenis vijand van de bovennatuurlijke helden.

    ohja en een achternaam voor onze bovennatuurlijke familie (A)

    stuur maar reacties aub!
    thx xXx


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hoofdrol: Indira
    jongen: Max (sorry)
    pa van de jongen: Henk, samuel.
    Beste vriendin: Sam(antha)
    Vijhand: Muffy
    Achternaam: Van Bilzen-de Kleijn.

    zo goed??? xD


    When words fail music speaks

    samantha lijkt me al een goeie, voor de rest zoek ik engels-amerikaans-australische namen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hoofdrol: Samantha
    Jongen: Max, Brandon, Jim
    Bff: Melody
    Vijand: Louise, Dana, Britt

    ?? zo een beetje :S


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Stephen?

    Hoofdrol: Grace, Lucy, Magdalene, Maura, Soraya...
    Jongen: Lesley, Brandon, Simon, John...
    Bff: Rose, Diane...
    Vijand: Layla, Paris, Nicole...
    Vader: Charles, Henk, Jan.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ooh dankjujjie wel mensjs ik heb nu dus al enkele namen!
    hoofdrol wordt: *tromgeroffel* Samantha Lucy
    beste vriendin: Melody Roses
    vijand Samantha: Dana Paris

    nu enkel nog namen voor de jongens, vijanden van de bovennatuurlijke familie, én een aparte achternaam voor die bovennatuurlijke familie


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jongens;
    Dylan, Tristan, Alex, Boy,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''