• Hallo!

    Ik heb een probleempje: namelijk, mijn haar! Ik heb mijn haar nu best vaak geverfd en nu is mijn haar het zat, gok ik zo. Wanneer ik mijn haar geborsteld heb, ziet het er nog enigszins levendig uit, maar na een uurtje ofzo, hangt het al weer futloos en saai om mijn hoofd. Nu vroeg ik me af, hoe zorgen jullie ervoor dat je haar levendig blijft? Want om mijn haar nu elke dag 100x te gaan borstelen, lijkt me ook onmogelijk (en slecht voor m'n haar).

    Dus heeft iemand tips? Ik gok namelijk dat hier genoeg mensen zijn die hier hun haar verven, en die mij hopelijk uit deze crisis krijgen haha!

    Ik snap ook niet waarom mensen hun haar zo vaak verven, natuurlijk gaat het dan dood.
    Tja, borstelen is niet goed voor je haar (Zeker niet voor krullend haar, alleen borstelen als je haar nat is)
    Anders probeer eens wat mousse ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ken dat probleem niet... ik heb heel veel golven en pluizig haar en het is ook heel dik.
    het is een vloek en een zegen zeg ik maar altijd.

    maar misschien minder je haar verven?? en producten van andrelon hebben vaak wel een goede werking :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik verf toch met regelmaat m'n haar, en vroeger was ik nog erger met om de 3 a 4 weken :'D Ik doe gewoon met regelmaat (1 x in de week a 2 weken) een goed haarmasker. Blijft m'n haar echt futloos, dan laat ik gewoon de punten eraf knippen en het ziet er ook weer gezond uit ^_^
    En tja, als ik geen volume product in m'n haar smijt, hangt het ook de hele dag wat flutjes omdat ik van natura heel fijn en dun haar heb :'D Ik doe het dus gewoon altijd lichtjes krullen en dan een volume haarlak erin. En ik gebruik zelf zo'n krulfohn, waardoor ik op amper een 10 minuutjes een simpele krul heb in m'n stijl haar XD Ideaal als je graag krullen wilt hebben, maar geen uren de tijd hebt en te lui ben om krulspelden in te hebben 's nachts ^_^
    Goede styleproducten doen het halve werk, althans bij mij toch ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Joker schreef:
    Ik snap ook niet waarom mensen hun haar zo vaak verven, natuurlijk gaat het dan dood.
    Tja, borstelen is niet goed voor je haar (Zeker niet voor krullend haar, alleen borstelen als je haar nat is)
    Anders probeer eens wat mousse ofzo.


    Zover ik weet moet je juist zo min mogelijk je haar borstelen als het nat is, krullend of niet.
    Ehm... Ik heb zelf erg fijn haar dat snel beschadigd raakt, dus ben ik gestopt met stijlen en laat ik het zo vaak mogelijk natuurlijk drogen. Als ik het toch helemaal stijl wil hebben, föhn ik het stijl en gebruik ik heat protect. Ook neem ik één of twee keer in de week een haarmasker, spoel ik mijn haar altijd uit met koud water, pleur ik zo nu en dan wat serum erin en verf ik het minder.


    i put the fun in funeral

    Merrow schreef:
    Ik verf toch met regelmaat m'n haar, en vroeger was ik nog erger met om de 3 a 4 weken :'D Ik doe gewoon met regelmaat (1 x in de week a 2 weken) een goed haarmasker. Blijft m'n haar echt futloos, dan laat ik gewoon de punten eraf knippen en het ziet er ook weer gezond uit ^_^
    En tja, als ik geen volume product in m'n haar smijt, hangt het ook de hele dag wat flutjes omdat ik van natura heel fijn en dun haar heb :'D Ik doe het dus gewoon altijd lichtjes krullen en dan een volume haarlak erin. En ik gebruik zelf zo'n krulfohn, waardoor ik op amper een 10 minuutjes een simpele krul heb in m'n stijl haar XD Ideaal als je graag krullen wilt hebben, maar geen uren de tijd hebt en te lui ben om krulspelden in te hebben 's nachts ^_^
    Goede styleproducten doen het halve werk, althans bij mij toch ^_^


    Ja, ik heb nu ook haarmaskers, maar die van mij werken niet zo goed volgens mij, haha. Welk merk heb jij dan? Dan zal ik dat eens proberen haha!

    Joker schreef:
    Ik snap ook niet waarom mensen hun haar zo vaak verven, natuurlijk gaat het dan dood.
    Tja, borstelen is niet goed voor je haar (Zeker niet voor krullend haar, alleen borstelen als je haar nat is)
    Anders probeer eens wat mousse ofzo.


    Hier sta ik zeker achter - maar goed ik heb ook vreselijk haar. Een aanrader om te gebruiken is John Frieda mouse voor krullen en een serum/olie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    This, heb het zelf ook. Goed spul:Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    This, heb het zelf ook. Goed spul:Y)


    Wauw gaaf, wordt je haar daar ook vet van?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Wauw gaaf, wordt je haar daar ook vet van?


    Tuurlijk niet ;p Het maakt je haar stug en daardoor krijg je meer volume.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet ;p Het maakt je haar stug en daardoor krijg je meer volume.


    Haha ik heb nog nooit zoiets gebruikt vandaar de vraag, ik ga het zeker een keer kopen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Haha ik heb nog nooit zoiets gebruikt vandaar de vraag, ik ga het zeker een keer kopen!


    Beetje op je haar doen, even je handen er doorheen woelen en BAM.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haarmaskers. De ideale oplossing voor mij toen ik droog haar had.


    26 - 02 - '16



    Herbal Essences, Hello Hydration (; Of een andere variant uit de lijn, net zoals effex hair powder te koop bij de kruidvat. Niet duur, ruikt lekker en doet zijn werk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik verf m'n haar zo'n beetje elke 6 weken en ik heb het middel gevonden waardoor m'n haar super glad en gezond blijft; 'Kerastase'
    Het is niet het goedkoopste middeltje, maar het werkt wel het beste.


    To infinity and beyond •

    majorlazer schreef:
    Ik verf m'n haar zo'n beetje elke 6 weken en ik heb het middel gevonden waardoor m'n haar super glad en gezond blijft; 'Kerastase'
    Het is niet het goedkoopste middeltje, maar het werkt wel het beste.


    Heb ik ook een tijd gebruik, oh god dat rook zo lekker.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'