• heey allemaal...Ik zou willen dat jullie mij konden helpen..Hier komt het verhaal...De jongen heeft een fictieve naam.

    Ik en Arne waren kei goede vrienden. Als wij mekaar zagen was da drek ne knuffel en een kus op de wang enzo. Nu, we zijn al 1 keer een koppel geweest en al 1 keer bijna. Maa we worde alty weer verliefd op elkaar. Nja, en deze keer ware dus weer goed op weg..Tot hij op nen dag ziek werd. Hij had griep ofzo. Dus hij maandag ni naar sgool. Dinsdag en woensdag ook nie. en ik maar sturen van en hoe gaat het enzoo..En ofwel stuurde em gwn nix trug ofwel was em kei kortaf. En dan donderdag kwam em in sgool en hij loopt mij gwn straal voorbij. Ik daarna weer sture van ja wa sgeelt er tog me u enzo.. En toen zei em da ik een stalker was omdak em zoveel stuurde. en toen hebbe we ruzie gehad en wou em mijn vriend niemer zijn en hij haatte mij. En int begin vond ik da nii erg. Ma na ne tijd begon da egt te misse omda ik alles tege hem kon zeggen enzo. en hij kwam op Msn en ik da allemaal gezegd van dak van hem hield en dak hem kwijt was en dak dr kapot aan ging. en al wa em zei was : hmm. en nu zijn we zo nii egt vrienden,, ma op msn prate we zo soms een beetje..En smse doen we wel ma alleen als ik stuur,, en dan ist nog zo heel kort af. en nu dacht ik: als ik hem zie, dan ga ik gwn op hem af en zeg ik dat ik van hem hou en geef hem een kus...Maar 2 minuten later denk ik dan nee, hij wult u nii geef het op...ma ik mis hem zo...

    wat denke jullie dak moet doen??

    Stap op hem af en vraag hem waarom hij zo doet misschien helpt het

    Succes ermee <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hmm lastig. Ja, zoals RememberXme zegt: Je kunt beter op hem aflopen en dan vragen. ;) Als hij dan wegloopt dan moet je hem gewoon een tijdje met rust laten. Dan komt ie waarschijnlijk uit zichzelf wel weer naar je toe.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik zou hem in ieder geval wat ruimte geven. Want als jongens iets willen in een relatie lijkt me dat wat ruimte. En misschien dat je inderdaad wat later kunt vragen wat er aan de hand is en waarom hij zo doet. Maar als hij duidelijk laat blijken dat het over is moet je niet aan gaan dringen.

    Coldplay schreef:
    Ik zou hem in ieder geval wat ruimte geven. Want als jongens iets willen in een relatie lijkt me dat wat ruimte. En misschien dat je inderdaad wat later kunt vragen wat er aan de hand is en waarom hij zo doet. Maar als hij duidelijk laat blijken dat het over is moet je niet aan gaan dringen.


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn advies: Flikker hem uit de msnlijst. Werkte goed. Zelfs zo goed dat m'n ex me via het account van zijn kameraad - die ik dus wel in de lijst had (krul) - benaderde en dacht dat slimme Samantha dat niet doorhad -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    RememberXme schreef:
    Stap op hem af en vraag hem waarom hij zo doet misschien helpt het

    Succes ermee <3


    When words fail music speaks

    Volksfeind schreef:
    Mijn advies: Flikker hem uit de msnlijst. Werkte goed. Zelfs zo goed dat m'n ex me via het account van zijn kameraad - die ik dus wel in de lijst had (krul) - benaderde en dacht dat slimme Samantha dat niet doorhad -.-
    ik ben het hier mee eens , pas als jij alle contact verbreekt , zal hij beseffen wat hij mist.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H