• Als je ook zo'n hekel hebt aan Howard Webb, de scheidsrechter van de finale van het WK, wordt dan lid van http://A-HowardWebb.hyves.nl/:Y)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Dát vind ik nou echt zielig man. Sorry, maar waarom gelijk die scheids haten. En besides, ik vind dat hij het goed heeft gedaan gister. Hij werd niet niet voor niets uitgekozen voor de finale.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Die vent deed gewoon z'n werk. ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké, misschien was hij partijdig, maar op een haatgroep op te richten?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 18:32 ]


    All this dampness is damp.

    Ik vind het echt zo flauw om het verlies op de scheids te steken, echt belachelijk flauw van jullie.

    Inderdaad zielig. Er kan nu toch niets meer aan gebeurd worden. Ja hij heeft de match kapot gefloten. Maar wat voor een fouten maakten ze dan ook.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Soldier schreef:
    Oké, misschien was hij partijdig, maar op een haatgroep op te richten?

    Inderdaad. Normaal is hij echt een goede scheids, maar deze wedstrijd had hij gewoon stront in zijn ogen. Shit happens?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 18:35 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Portugal schreef:
    Dát vind ik nou echt zielig man. Sorry, maar waarom gelijk die scheids haten. En besides, ik vind dat hij het goed heeft gedaan gister. Hij werd niet niet voor niets uitgekozen voor de finale.

    Agree.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hij heeft wel erg veel gele kaarten uitgedeeld, en een buitenspel goedgekeurd, maar dit is wel ook weer een beetje overdreven ;x


    SLOAN.

    Oké, ik vond het ook raar, maar een haathyve? Nope, gaat te ver.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat vind ik er nu toch een beetje over gaan?
    Ik bedoel, het is nog altijd een mens dus het is normaal dat hij niet alles ziet enzo


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Footballeur schreef:
    Hij heeft wel erg veel gele kaarten uitgedeeld, en een buitenspel goedgekeurd, maar dit is wel ook weer een beetje overdreven ;x

    Als je de goal bedoelt, die was niet buitenspel. In België hebben we de herhalingen gezien. Vanaf dat de bal vertrekt staat hij niet buitenspel. ; )


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    > En ik ga dit topic sluiten, sorry. Haarclubjes of andere hatelijke dingen zijn verboden op quizlet. Doorsturen doe je maar via msn ofzoiets (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.