• [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 2:45 ]


    --

    Joker schreef:
    Ja, dat heb ik.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja, ze zijn alleen gescheiden en gelukkig maar, want anders zou mijn vader niet meer gelukkig zijn (huil). Mijn vader was niet meer verliefd op mijn moeder en toen zijn uit elkaar gegaan. Mijn moeder heeft nu een vriend en mijn vader een vriendin :)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2010 - 15:33 ]

    Ja, maar het liefst zou ik ze soms willen afschieten ;x

    Neen, mijn mama is 5 jaar geleden gestorven in een auto-ongeluk.


    You’re falling into history.

    SKINNYJEANS schreef:
    Ja, maar het liefst zou ik ze soms willen afschieten ;x


    ik weet dat je het niet meent maar dat is een beetje hard voor de mensen die zie niet beide meer hebben, die zouden er alles voor doen om ze weer terug te krijgen


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Nee,mijn moeder is ongeveer 4 jaar geleden overleden aan hersentumors.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 4 of 5 was. Ik was mijn veters aan het strikken, en ja...Dat was de eerste ruzie die ik van hun zag. En ja...Ik woon nou bij mijn moeder, en ja...Mijn vader woont ongeveer 5 tot 8 minuten van ons weg, duzz...
    x


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Nou..
    Mijn vader heeft ons verlaten als je het zo bedoelt maar ik heb 'm nog (mijn boilogische vader).. Hij is namelijk nooit echt een vader geweest..


    Fat chance.

    Nyx schreef:
    Ja en ik ben daar echt blij om! <3