• Dus, mijn vroegere bff gedroeg haar de laatste tijd echt heel érg bot tegen me. Als ik maar iets zei, snauwde ze me af. En als ik vroeg wat er was, kreeg ik de volle lading van geschreeuw en gevloek dat ik mijn mond moest houden.

    Nu zet ik op mijn Netlog een foto van een super goede vriendin, zegt ze tegen mij; 'Nu voel ik me bedrogen. -__-' Maar dat snapte ik niet, want ze zei zelf tegen mij; ik wil geen bf meer hebben of zijn van jou, omdat ik vind dat dat alleen maar problemen bezorgde. Dus vroeg ik waarom ze haar zo bedrogen voelde. Ik zei ook dat ik de tijd van vroeger hardstikke mis. Omdat we abnormaal veel uit elkaar zijn gegroeid. En ineens krijg ik een bericht van:
    'F*ck! Ga je nu eens ophouden. Je weet helemaal niet hoe het is in een instelling! Je weet niets van mij! We zijn gewoon uit elkaar gegroeid, deal with it!'

    Tegen iedereen gedraagd ze zich zo jaloers, als er iemand op de foto van haar lief; 'lekker.' schrijft gaat ze al naar die persoon haar netlog om te zeggen dat hij al bezet is en dat ze van hem moet blijven. (like, ze zegt alleen 'lekker of heet' is dat zo erg dan?)

    Maar wat heeft die instelling nu weer te maken met mij? Ben ik nu de enige die vind dat ze haar niet moet afreageren op mij? Ik snap dat ze het moeilijk heeft, maar vroeger was ze anders. Ze zit al heel haar leven in een instelling. Ik haat het wanneer ze zit te roepen naar mij, of me uitscheld. Net alsof ik er wat aan kan doen hoe haar leven nu is.

    -We hadden zelf al eens afgesproken en ze had geen zin om te komen, dus kwam ze maar niet af, zonder mij te verwittigen-

    Ik weet dus niet wat ik met haar moet aanvangen. -zucht-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:25 ]


    You'll never dream alone. <3

    O-M-G, ik zou zeggen.. Negeer haar gewoon.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Ze zit helemaal in de knoop.Het is niet eerlijk dat ze zo tegen je doet.Maar ik zou me er niet te veel van aantrekken. Jij weet dat je niets verkeerd doet. negeer haar inderdaad gewoon.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:31 ]


    Everyone smiles in the same language.

    @ RUBYx
    -Ik weet niet of dat zou lukken- Want ze was echt wel een goede vriendin waar ik altijd naar toe kon. En nu.. ze gaat opeens de hele andere kant op. Niet echt de goede kant. Ze denkt dat ze alles is, heeft opeens al hét gedaan en rookt. -Dat kind is nog maar nét 13 geworden!-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:32 ]


    You'll never dream alone. <3

    Ow,dan versta ik dat je met haar inzit.


    Everyone smiles in the same language.

    Jij doet niks verkeerd, maar zíj, alleen heeft ze dat niet door.
    Je zegt in je bericht dat ze jaloers is ingesteld, en ik denk dat ze dit allemaal op jou afreageert omdat ze weet dat jij haar het beste kent -geloof ik-. Bied haar hulp aan, en als ze dat negeert zou ik haar ook een tijdje negeren.
    Ik weet zeker dat het goed tussen jullie komt :'D
    Succes! (flower)


    ok

    Ik denk dat ze een beetje in de knoop zit met haarzelf.
    Ookal reageert ze raar en jaloers en afstandig enzo , het is tog je vriendin ,en als er iets met haar aan de hand is kun je haar misschien beter even laten rusten en daarna proberen met haar te praten. Er zijn wel meer kinderen die iedereen buitensluiten en kattig gaan doen en zo als ze problemen hebben..

    Hmm, ik ben blij dat ik geen 'vriendin' heb zoals zij.
    Ik zou of met haar praten -wat hier duidelijk niet vlot zal gaan- of ze negeren/dumpen. Als ze zo jaloers is en zo kwaad is op jou, dan denk ik persoonlijk niet dat ze jouw vriendschap waard is
    .


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    En het rotste van al is dat heel die instelling vol met kinderen zitten die geweldadig en agressief zijn. Maar zij was niet zo en nu wel. -Gott, ik wil haar niet kwijt, ook al ben ik haar al kwijt-


    You'll never dream alone. <3

    Negeer haar gewoon, mijn BF heeft ook zo eens gedaan , en ik heb haar gezegd via netlog dat ze zich als een diva gedraagt en als ze zich zo blijft gedragen dat ik haar gewoon ga laten vallen en dat ze pas weer tegen mij iets moet zeggen als ze inziet dat zij de fout maakt en niet ik. Uiteindelijk is ze eeen week later haar excuses komen aanbieden en nu zijn we weer BF's :)

    Enjoythefall schreef:
    Hmm, ik ben blij dat ik geen 'vriendin' heb zoals zij.
    Ik zou of met haar praten -wat hier duidelijk niet vlot zal gaan- of ze negeren/dumpen. Als ze zo jaloers is en zo kwaad is op jou, dan denk ik persoonlijk niet dat ze jouw vriendschap waard is
    .


    Ze was wel altijd het popu type en ik altijd een buitenbeentje. En met haar praten zal moeilijk gaan aangezien ze koppig is als een ezel. En ik mag haar lief niet, want dat is zo'n heel afschuwelijk grof, agressief, 17-jarige knul.


    You'll never dream alone. <3

    Is ze altijd zo 'agressief' als je iets tegen haar zegt nu?
    dat moet ik eerst weten voor ik iets kan zeggen ;x
    Als dat niet het geval is zou ik op een moment dat ze redelijk 'rustig' is, met haar praten over de situatie. Waarschijnlijk zullen jullie nooit niet meer zulke goede vriendin zijn, maar daar zal je dan mee moeten leven natuurlijk ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    omygawd pathetic =='


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    NickyFOSHO schreef:
    Is ze altijd zo 'agressief' als je iets tegen haar zegt nu?
    dat moet ik eerst weten voor ik iets kan zeggen ;x
    Als dat niet het geval is zou ik op een moment dat ze redelijk 'rustig' is, met haar praten over de situatie. Waarschijnlijk zullen jullie nooit niet meer zulke goede vriendin zijn, maar daar zal je dan mee moeten leven natuurlijk ;x

    Ja, de laatste tijd is ze altijd zo tegen mij. En met de laatste tijd, bedoel ik sinds september.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)
    Ja, de laatste tijd is ze altijd zo tegen mij. En met de laatste tijd, bedoel ik sinds september.


    Hmm, das niet zo leuk nee, inderdaad.
    Misschien als ze op msn komt, zonder iets anders te zeggen, je verhaal tegen haar doen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gewoon zeggen je wou geen vriendin meer zijn best, Val me niet lastig of wat dan ook! Als jij vind dat we uit elkaar zijn gegroeid best, Maar ik ben geen pispaal. En misschien moet je en eens naar je zelf kijken en dan je mond optrekken., Gaa je zoo door dan kan je alles vergeten. Dan wil ik dat je me ook echt met rust laat!

    Zeg dat maar eens heb ik ook gedaan toen begon ze pas te beseffen dat ze fout zat! ;) Zoo niet normaaldoen gewoon negeren of haar een keer flink de waarheid zeggen,


    Some angels have no wings.