• [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 2:45 ]


    --

    ja en ze zijn nog samen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij m'n vader, maar ik zie m'n moeder regelmatig. Dus voor mijn gevoel horen ze gewoon nog bij elkaar.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Semetal schreef:
    Ja, dat heb ik.


    Only losers can act the way you do

    Sutherland schreef:
    Nee. =\ Ik weet niet eens of mijn vader nog leeft. En dat wil ik eigenlijk niet weten.
    Klinkt heftig. D:


    Only losers can act the way you do

    Cappuccino schreef:
    (...)Klinkt heftig. D:

    Eigen schuld. Moest die ons maar niet verlaten toen ik pas geboren was. o.O
    Ik kan het wel begrijpen dat iedereen op school mij haat en dat ik geen vrienden heb, maar dat mijn eigen vader me niet eens wilt? Pfft, da's echt héél goed voor mijn zelfvertrouwen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja gelukkig wel ;]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ja, maar ze zijn wel gescheiden (:


    Let's do this poo

    zijn nog happy bij elkaar.


    It's time to be happy again.

    Gedeeltelijk.
    Ik woon bij een iets teveel drinkende vader met losse handjes, en heb ergens in een andere stad nog een moeder die ik zo nu en dan eens zie omdat het moet. Als ik nu een telefoontje zou krijgen en te horen kreeg dat ze dood is zou het me niet eens interesseren. Ze verteld me elke keer dat ik maar een neukfoutje ben en ze al die ellende niet had moeten doorstaan als ik niet geboren was. Zij wenst mij ongeboren, en van mij mag ze dood vallen. -d'r is nog zoveel meer maar er is toch niemand die dit leest-


    Scream for mercy!

    Nee. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik twaalf was, omdat mijn vader een alcoholverslaafde was. Hij heeft 2 jaar geleden zelfmoord gepleegd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Die van mij zijn wel bij elkaar, ja.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gelukkig wel, ja. Stel je voor dat je moet verder leven zonder een van je ouders. Ik krijg alleen al tranen als ik er nog maar aan denk! (huil)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beelzebub schreef:
    Gedeeltelijk.
    Ik woon bij een iets teveel drinkende vader met losse handjes, en heb ergens in een andere stad nog een moeder die ik zo nu en dan eens zie omdat het moet. Als ik nu een telefoontje zou krijgen en te horen kreeg dat ze dood is zou het me niet eens interesseren. Ze verteld me elke keer dat ik maar een neukfoutje ben en ze al die ellende niet had moeten doorstaan als ik niet geboren was. Zij wenst mij ongeboren, en van mij mag ze dood vallen. -d'r is nog zoveel meer maar er is toch niemand die dit leest-
    Sorry voor de dubbelpost, maar toen ik dit las kreeg ik medelijden. Ik denk dat ik het niet zou volhouden als ze die dingen zou zeggen, ik zou het denk ik gelijk aftrappen!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    nee, mijn vader is overleden aan bloedproppen in zen hart.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Nee, en ik hoop ook dat ze allebei nog lang zullen blijven leven.
    Hoewel ik daarzo mijn twijfels over heb bij mijn vader, die heeft longkanker.
    -
    Maar ik denk juist als je ouder bent dat het erger is om je één of allebei je ouders te verliezen. Omdat kinderen van een jaar of 14/15 alles goed kunnen beseffen en een kind van 3/4 denk ik niet.