• [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 2:45 ]


    --

    IvoryCoast schreef:
    Mijn ouders zijn gescheiden en ik heb nooit contact met mijn moeder gehad, op een paar verjaardagskaartjes na. In mijn ogen bestaat ze niet..

    wow ;o
    das best wel heftig :3

    Ja :]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ja =]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Jup, en ze hebben elkaar nu heel hard nodig (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Godzijdank wel. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nyx schreef:
    Ja en ik ben daar echt blij om! <3


    Felix

    ja :]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Anarchist schreef:
    Ja, gelukkig wel (:


    .

    Nope, m'n vader is overleden & op dit moment is m'n moeder heel erg depressief, en ze drinkt te veel. Pff.

    Dus m'n moeder is eigenlijk totaal niet met mij & m'n zusje bezig of zo. Mijn zusje is 6, ik ben 13. Ik kan het wel alleen af, maar m'n zusje niet..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Krylya schreef:
    Nope, m'n vader is overleden & op dit moment is m'n moeder heel erg depressief, en ze drinkt te veel. Pff.

    Dus m'n moeder is eigenlijk totaal niet met mij & m'n zusje bezig of zo. Mijn zusje is 6, ik ben 13. Ik kan het wel alleen af, maar m'n zusje niet..

    Moet je je dat voortstellen, maar dan met een kind van 3 en een van 0 O,o


    Alis volat propriis

    Jaa (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Jup (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ja


    Stop wishing, Start doing..

    Ja. Maar ze liggen momenteel wel in een scheiding. Dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, en nog samen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson