• Eergisteren had de klas van een vriendin van mij toezicht van meneer Lambrechts tijdens hun examen. (leerkracht biologie, aardrijkskunde en TO) Toen ze de klas uitgingen, dacht een jongen van die klas dat de leerkracht nog ergens helemaal vanachter in het lokaal stond of al weg was. De jongen zei: "Fock biologie, fock aardrijkskunde, fock to, fock Lambrechts." En die leerkracht stond achter hem. HAHAHAHA fail :'D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 17:41 ]


    Only losers can act the way you do

    Haha heb ik ook al paar keer gehad, ik heb ook al perongelijk een paar keer mijn gedacht gezegd tegen een leerkracht gewoon inzijn gezicht het kwam er gewoon uit (': Vandaag had mijn vriendin dat er gaat een roddel rond in paar klassen over een leerkracht van ons dat ie homo zou zijn en die vriendin van me zei gewoon dat ie gay is en die leerkracht kwam bloedrood en had precies tranen in zijn ogen... Hij was echt woedend ;o Maar als ie kwaad komt dan kunnen wij niet meer van het lachen


    Keep on smiling

    whahah sukkel XD


    Some angels have no wings.

    Had ik laats nog met een auto. Ik was met m'n moeder aan het fietsen Ik zo roepen: Jezus wat een lelijke auto! Mam moet je kijken

    Komt er ineens zo kerel achter die auto weg, zit me daar dom aan te kijken :P oeps...

    Haha, dat is best wel erg ja :')

    Een jongen uit mijn klas een keer: 'Ik hoop dat ze ziek is. Of dood ofzo'
    Stond die vrouw achter hem (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Highway schreef:
    Haha, dat is best wel erg ja :')

    Een jongen uit mijn klas een keer: 'Ik hoop dat ze ziek is. Of dood ofzo'
    Stond die vrouw achter hem (krul)


    Dat is echt erg x]


    wth.

    OW, dat soort dingen zijn altijd zo grappigxD Als het een ander over komtxD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Honduras schreef:
    OW, dat soort dingen zijn altijd zo grappigxD Als het een ander over komtxD

    Hahahaa, *herkenning*


    It ain't broke, so don't fix it.

    Auutch. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik praat nogal luid, dus bij mij komt dat ook heel vaak voor.


    it's so empty living behind these castle walls

    Psychic schreef:
    Auutch. (':


    Some people make the world special just by being in it