• Amsterdam zondag? Om op het museumplein de finale te kijken? Ik wel iig ;D.

    (K)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik ben wel in Amsterdam, maar ik ben aan het werken :P


    Life is hard and then we die

    Holy shizzle, wordt het daar niet hartstikkeee druk?
    Wat als je naar de wc moet? D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    IK!!! =D anderhalf tot 2 uur rijden voordat we er zijn maar dat is niet erg =D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:39 ]


    dream, dare, fly!

    Ik woon in Gelderland en ben nog nooit in Amsterdam geweest (wel in Parijs, ik moet me schamen xD) maar ik ga hem gewoon gezellig thuis kijken tenzij we op het punt staan te verliezen)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Australie schreef:
    Ik woon in Gelderland en ben nog nooit in Amsterdam geweest (wel in Parijs, ik moet me schamen xD) maar ik ga hem gewoon gezellig thuis kijken tenzij we op het punt staan te verliezen)
    nog nooit? ik wel meer dan 7 keer!

    Australie schreef:
    Ik woon in Gelderland en ben nog nooit in Amsterdam geweest (wel in Parijs, ik moet me schamen xD) maar ik ga hem gewoon gezellig thuis kijken tenzij we op het punt staan te verliezen)


    Ik ben ook nog nooit in Amsterdam geweest. En ik ben ook nog nooit in Parijs geweest. Maar ik woon in Drenthe ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben nog nooit naar parijs gegaan wel een aantal keren naar Amsterdam. Ik ga trouwens niet naar museumplein, blijf lekker thuis^^