• Vandaag ging ik naar school voor de laatste pw's! Jeeeeej.
    Oké daar gaat het niet over.
    Ik fietse achter mijn crush toen ik naar school ging. Hij zette zijn fiets in het rek en ik fietste nog net langs hem heen; hij glimlachte en ik glimlachte terug, whiehie. Dit is interessant omdat we elkaar niet zoveel spreken, omdat we in andere klassen zitten, andere pauzes etc. lang verhaal.
    Toen zag ik hem in de kleine pauze weer, en toen keek ik hem aan, hij mij, ik keek weg en toen weer terug, en toen keek ie nog steeds! En aaaah, hij is zo leuk! Maar zo fout.
    En en en en, hij zat buiten toen ik uit was, en toen keek ik hem weer heel lang aan terwijl ik liep en hij mijjjjjj.
    -sigh-
    Ik ben echt te verliefd. ._.
    Save me!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waarom is hij fout? ;o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Was hij niet één of andere enge drugsdealer? :Y)


    All was well.

    Reset schreef:
    Waarom is hij fout? ;o

    Lees dit topic dan maar haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    JBM schreef:
    Was hij niet één of andere enge drugsdealer? :Y)

    Dat enge moet je achterwege laten! Want hij is wel gewoon aardig en zo.
    Hij heeft gewoon een aparte jeugd gehad. Hij ging naar school, kreeg pfeiffer, voor anderhalf jaar of zo, toen overleed zijn moeder opeens daarna, toen bleef ie weer thuis.. Hij hoort eigenlijk in de derde te zitten, maar zit in de eerste omdat hij zoveel gemist heeft. Ja, dat doet wat met je.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    Dat enge moet je achterwege laten! Want hij is wel gewoon aardig en zo.
    Hij heeft gewoon een aparte jeugd gehad. Hij ging naar school, kreeg pfeiffer, voor anderhalf jaar of zo, toen overleed zijn moeder opeens daarna, toen bleef ie weer thuis.. Hij hoort eigenlijk in de derde te zitten, maar zit in de eerste omdat hij zoveel gemist heeft. Ja, dat doet wat met je.

    Hihi, ik vind het stiekem grappig dat jij op zo iemand valt. :Y)
    Oké, ik oordeel niet, ik ken hem tenslotte niet, maar hij neemt drugs en is al twee keer blijven zitten en zit dus ook twee jaar lager als jou?
    :9~


    All was well.

    ik weet wat je bedoelt O.o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Huhu, mijn eerste crush rookt wiet en neemt pillen. En hij is écht nog een eerstejaars. Maar hij was gewoon een arrogante zak. Love bites. :'D


    All this dampness is damp.

    JBM schreef:
    (...)
    Hihi, ik vind het stiekem grappig dat jij op zo iemand valt. :Y)
    Oké, ik oordeel niet, ik ken hem tenslotte niet, maar hij neemt drugs en is al twee keer blijven zitten en zit dus ook twee jaar lager als jou?
    :9~

    Hij is dus blijven zitten door pfeiffer, want dan kun je toch niets. En als je moeder overlijd.. Ik weet niet hoe dat is, maar het lijkt me duidelijk dat het gewoon verschrikkelijk is. Dus hij is niet blijven zitten, hij kon school gewoon niet aan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    waarom is hij fout?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    goudhaartje schreef:
    waarom is hij fout?

    Zie een paar reacties hierboven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?