• [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 2:45 ]


    --

    Ja echt wel. Soms hebben we grote discussies, mar ik kan echt niet zonder ze.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, maar wel gescheiden.


    Smiling but close to tears.

    Ja, alleen verafschuwen ze elkaar.

    Ja, alleen weet ik niet waar papa is, en mama zie ik bijna nooit.

    Ja, maar wel gescheiden. Alleen heb ik totaal geen contact meer met mijn vader.


    -

    Gelukkig wel. Ik zou er niet aan kunnen denken om mijn ouders te verliezen. Soms ben ik dan boos op ze, maar ik ga ze echt niks toewensen. En ik weet nu al dat ik verdomd hard ga huilen als een van hen ooit dood gaat.


    SLOAN.

    ja, ze zijn alleen niet meer bij elkaar, en ik heb pas sinds kort weer contact met mijn vader


    Never forget the things that make you smile

    Beelzebub schreef:
    Gedeeltelijk.
    Ik woon bij een iets teveel drinkende vader met losse handjes, en heb ergens in een andere stad nog een moeder die ik zo nu en dan eens zie omdat het moet. Als ik nu een telefoontje zou krijgen en te horen kreeg dat ze dood is zou het me niet eens interesseren. Ze verteld me elke keer dat ik maar een neukfoutje ben en ze al die ellende niet had moeten doorstaan als ik niet geboren was. Zij wenst mij ongeboren, en van mij mag ze dood vallen. -d'r is nog zoveel meer maar er is toch niemand die dit leest-

    Misschien kun je eens gaan denken aan pleegouders? Ik denk dat dat een hele uitkomst voor je zou zijn.(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ja (:


    dream, dare, fly!

    Ja, ookal ruziën ze best vaak, denk ik toch wel dat ze van elkaar houden :]


    Sometimes an angel, sometimes a devil, but always me.

    Nein.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sutherland schreef:
    (...)
    Eigen schuld. Moest die ons maar niet verlaten toen ik pas geboren was. o.O
    Ik kan het wel begrijpen dat iedereen op school mij haat en dat ik geen vrienden heb, maar dat mijn eigen vader me niet eens wilt? Pfft, da's echt héél goed voor mijn zelfvertrouwen.
    Wow. -sprakeloos- DD: :/

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 12:59 ]


    Only losers can act the way you do

    Hangt ervanaf wat jij bedoelt met 'hebben'. Ik heb nooit een vader gehad, in mijn ogen. (:

    Yess.


    All was well.

    Prodigy schreef:
    Hangt ervanaf wat jij bedoelt met 'hebben'. Ik heb nooit een vader gehad, in mijn ogen. (:
    o, wacht dan ben ik helemaal ouderloos [/flauw] :'D


    Wie du mir, so ich dir.