• Mensen het is fake want 2 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x





    Zouden jullie svp allemaal ietsje respectvoller kunnen reageren. Als je het niet geloofd, prima maar dan hoef je nog niet zo bot en/of gemeen te reageren.. Dat is ook niet echt iets waar de topicmaakster op wacht.

    -De moderators.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 16:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Pfft, wat een eikel die dat gemanipuleerd heeft! gelukkig ben je er nu achter gekomen, en weet je waar je de volgende keer op letten. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Arme Chiara, ik vind het zo erg voor jou dat hij fake is. ):
    En je moet niet om vergiffenis vragen, want je hebt niets fouts gedaan! (:
    Degene die hier op zijn knieen om vergiffenis moet komen smeken is degene die dat filmpje gemaakt heeft!


    Where there is a sea there are pirates...

    En ik heb gister nog met Michael Jackson gecamd & gebeld! Ik ben ook zwanger van hem..


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    Sutherland schreef:
    Arme Chiara, ik vind het zo erg voor jou dat hij fake is. ):
    En je moet niet om vergiffenis vragen, want je hebt niets fouts gedaan! (:
    Degene die hier op zijn knieen om vergiffenis moet komen smeken is degene die dat filmpje gemaakt heeft!


    Only losers can act the way you do

    Guppie schreef:
    En ik heb gister nog met Michael Jackson gecamd & gebeld! Ik ben ook zwanger van hem..


    Oke, dat is flauw. Als je nog zulke opmerkingen wilt maken, doe dat dan alsjeblieft ergens anders, maar niet hier!


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Guppie schreef:
    En ik heb gister nog met Michael Jackson gecamd & gebeld! Ik ben ook zwanger van hem..


    Man waarom zever Jij Nouu weer?
    Heb ik al niet genoeg stomme reacties naar Me hoofd gekregen ofzoo?

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 17:01 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Guppie schreef:
    En ik heb gister nog met Michael Jackson gecamd & gebeld! Ik ben ook zwanger van hem..

    Sanne houd je ff in :P

    Dit is respectloos tegen MJ :O


    I solemny swear i am up to no good

    STARxCHICKK schreef:
    (...)

    Maar ze heeft dit topic juist aangemaakt om aan iedereen te vertellen dat ze met Justin gecamd heeft, dus lijkt het me onlogisch als je dat erbij zou zetten.

    Ja, maar ondertussen heeft ze opgemerkt dat het niet waar is, daarom (':


    Some people make the world special just by being in it

    Chiara.
    Ik weet dat je je nu van binnen denk ik best wel klote voeld.
    Mij is het wel eens gebeurd dat mensen zeiden over een meisje die dacht dat ze met een leuke jongen of beroemdheid aan het chatteen was
    "Had je maar beter op moeten letten"
    Dat vind ik persoonlijk best wel laag.
    Want ze bessefen niet dat ze diegene nog meer pijn doen.
    Chiara ik hoop dat je er overheen komt en dat je Justin echt een keer ontmoet(Y)