• De vakantie komt eraaaaaan ! En voor sommigen is het zelfs al vakantie.. & Om al in de vakantiestemming te komen: hebben jullie al zomerkleren gekocht? Wat zijn jullie van plan te doen deze zomervakantie? Wie gaat er op vakantie (en naar waar)? ...?


    -

    na vrijdag vakantie. :9~
    Nee, ik moet nog zomerkleren kopen.
    Ik ga met vriendinnen weg.
    & ga verder niet op vaka. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb al heel veel jurkjes :'D En ik wil een nieuwe bikini. En ik ga naar Slowakije en naar Hongarije (Budapest).


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb al veel jurkjes en shorts en shirts, maar ik wil weer nieuwe dingen, haha. En sowieso een nieuwe bikini!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga naar Spanje, 2 weekjes.
    Heb al 2 bikini's gekocht waar ik echt helemaal verlieft op ben!

    Als het zomer is speelt mijn shopaholic gedrag weer op. Damn, ik word als maar meer blut...
    Anyway, ik ga over twee weken naar de Ardennen met school, en mijn mijn familie ga ik naar Frankrijk. En ik wil nog naar een paar vriendinnen toe die ik op Quizlet heb leren kennen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb al zomerkleding. Maar gedurende de zomer koop ik altijd extra bij. Ik ben al op vakantie geweest in mij, dus ik ga niet meer weg. Ik ga nog wel heel veel leuke dingen doen met vrienden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga niet op vakantie vanwege omstandigheden. Hmmm, ik ga de hele dag in bed liggen met mijn laptop en de mensen met wie ik omga missen omdat ik geen busabonnement heb in de zomervakantie. Vooral m'n beste vriend, vriendje en goede vriendinnen.. ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ga dit jaar een week op vakantie naar Hardenberg (gewoon in NL) omdat me vader elke week naar het ziekenhuis moet maar ergens vind ik het niet zo erg want nu zie ik mijn campingvriendinnetjes weer die ik al 8 jaar ken =D
    Ik ben ook vrijwilliger bij een vakantieclub dus dan heb ik een hele week 12 kindjes met ADHD etc om elke dag wat leuks mee te doen.
    Ik ga nog een paar keer naar Duitsland, Amsterdam etc.
    En ik ga misschien een weekend naar Amsterdam in een hotel =D


    dream, dare, fly!

    eerst drie weken met family naar frankrijk+spanje, dan een weekje weg met mijn vriendjes familie en dan nog 5 dagen hockeyoernooi. pfft, maar wel heerlijk!


    It's time to be happy again.

    Geen zin in vakantie. -_-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben van plan om met een zekere Mieke af té spreken. Ghéhe. Wij moeten echt wat samen doen. & Ik ga op vakantie naar Spanje voor 18 daagjes met Nele. En dan nog een weekje naar de zee. En dan komt Britt :'D Ghé. En ik moet met Eva, Imke & Arianna nog eens afspreken. En ik ga na de examens trouwens shoppen voor zomerkleren, zonnenbril, etc.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ga met me beste vriendin naar Griekenland voor twee weken n_n. En ik ga zaterdag zomerkleren kopen ervoor, en mn piercing, wheeee n_n.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    2 weken frankrijk met mijn ouders, 10 dagen duitsland met een vriendin, 1 week onbekende bestemming met school.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik ga naar Frankrijk (:

    en op vakantie een week met @Jas1995 naar zeeland met zo'n groep via zo'n organisatie (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    2 weekjes naar frankrijk en daarna nog een weekje surfvakantie op texel ^-^

    ik heb een heel leuk jurkje gekocht k was metten verliefd haha


    #WWED - What Would Emma Do?