• Mensen het is fake want 2 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x





    Zouden jullie svp allemaal ietsje respectvoller kunnen reageren. Als je het niet geloofd, prima maar dan hoef je nog niet zo bot en/of gemeen te reageren.. Dat is ook niet echt iets waar de topicmaakster op wacht.

    -De moderators.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 16:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    xSKITT schreef:
    Nee, idd het is niet leuk als je dat te horen krijgt, maar wat als haar idool vroeg om haar uit te kleden voor hem, ze doet het, en dieje snul gooit het op internet? Ö

    Als je echt fan bent, en je gelooft echt dat het hem is, ken ik vele die uit de kleren gaan!! aub ik wil ook alleen haar ogen open dat niet iedereen op internet te vertouwen is, en dat het 'gevaarlijk' kan zijn!



    Wtf ik ga me niet uitkleden voor mijn idool hoor zo Gestoord ben ik ook weer niet :s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jongens, hou het gezellig ok? Waarom meteen zo bitchen?

    Ik vind het heel leuk voor je, al denk ik dat iemand je voor de gek heeft gehouden, ik hoop het niet voor je. Het zou echt awesome zijn om met JB te cammen! :3


    -

    wij doen helemaal niet gemeen tegen jou. ten minste het is niet tegen jou bedoelt. iedereen weet wel dat JIJ daar niet voer liegt dat je met hem gecamd hebt , maar het is gewoon ongeloofwaardig dat justin bieber dat zou doen. we geloven gewoon dat er een faker zit aan de andere kant , jij bent zeker geen faker :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Als je niet gekwetst wil worden moet je denk ik niet zo'n topic openen :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Chiarabieber schreef:
    (...)


    Wtf ik ga me niet uitkleden voor mijn idool hoor zo Gestoord ben ik ook weer niet :s
    Ik heb ook niet gezegd dat jij dit doet , maar zo zijn zo'n meisjes en niemand verdient het om zo bedrogen te worden, maar ik wil gewoon duidelijk maken. Het spijt me ! Maar ik kan persoonlijk niet tege oplichters


    Your Butt is Mine!

    Ik vind inderdaad dat iedereen erg gemeen is. Ik neem aan dat chiara's favorite zanger/idool justing bieber is. Als ik op chat roulette zou zitten en ik zou opeens Gerard Way zien zitten zou ik ook helemaal flippen en hyper zijn. Dat zou iedereen zijn als je opeens je favo idool ziet zitten en je denkt niet na in het begin of het waar is je bent gewoon blij.

    Oke het is waarschijnlijk nep maar dat betekend niet dat je iemand blijheid de grond in moet boren zeg het dan op een voorizichtige manier en niet van. 'Mijn oma is beatrix' of 'En ik ben verloofd Frank Iero' ofzo.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik heb wel eens gehoord dat je met van die dure webcams iemand anders kan voordoen ofzoiets?
    was beetje lang geleden
    maar k geef toe ik geloof t nie echt, en als t wel zo is heb je grote kans dat je gefaked bent =X


    It's never loud enough

    JustLikeHell schreef:
    ik heb wel eens gehoord dat je met van die dure webcams iemand anders kan voordoen ofzoiets?
    was beetje lang geleden
    maar k geef toe ik geloof t nie echt, en als t wel zo is heb je grote kans dat je gefaked bent =X

    Dat kun je ook gewoon met messenger discovery doen.(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jezus stond net in me kamer.


    ailoveejoee.

    Chiarabieber schreef:
    Mensen het is fake want 3 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x



    (...)

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 17:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    xSKITT schreef:
    (...) Ik heb ook niet gezegd dat jij dit doet , maar zo zijn zo'n meisjes en niemand verdient het om zo bedrogen te worden, maar ik wil gewoon duidelijk maken. Het spijt me ! Maar ik kan persoonlijk niet tege oplichters


    Maar ik lieg ni Waarschijnlijk die faker die dit gedaan heeft!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jou vergeven? Altijd!! (flower) ( maar het was jouw schuld niet hoor, je was er gewoon te enthousiast over, en dan denk je er niet aan dat het fake is (: )


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Jou vergeven? Je hoeft je helemaal niet te schamen hoor, en het is ook zeker niet jouw schuld. Jij kan er niets aan doen dat er iemand zo zielig was om zichzelf voor te doen als iemand anders. Dus je moet vooral niet denken dat het jouw schuld is! (:

    Predictable schreef:
    Jou vergeven? Je hoeft je helemaal niet te schamen hoor, en het is ook zeker niet jouw schuld. Jij kan er niets aan doen dat er iemand zo zielig was om zichzelf voor te doen als iemand anders. Dus je moet vooral niet denken dat het jouw schuld is! (:


    Okey Bedankt x]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Chiarabieber schreef:
    (...)

    Maar ik lieg ni Waarschijnlijk die faker die dit gedaan heeft!

    Natuurlijk lieg jij niet ;) ik vind gewoon zwak van die persoon om justin bieber te gebruiken :S ^^

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:53 ]


    Your Butt is Mine!