• Mensen het is fake want 2 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x





    Zouden jullie svp allemaal ietsje respectvoller kunnen reageren. Als je het niet geloofd, prima maar dan hoef je nog niet zo bot en/of gemeen te reageren.. Dat is ook niet echt iets waar de topicmaakster op wacht.

    -De moderators.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 16:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mercury schreef:
    (...)
    Er is toch ook geen probleem? Ze opent alleen zelf dit topic, en dan kan je dit soort reacties nou eenmaal verwachten. Als ze daar niet tegen kan, had ze geen topic moeten openen.

    Dat had ze misschien wel helemaal niet bedacht. Ze was blij dat ze met Justin had gecamt en kwam dat aan ons vertellen in haar vreugde. Dan denk je daar misschien niet aan? Dat betekent niet dat jullie dit soort reacties gelijk mogen geven.

    2Krull4U schreef:
    (...)
    Dat had ze misschien wel helemaal niet bedacht. Ze was blij dat ze met Justin had gecamt en kwam dat aan ons vertellen in haar vreugde. Dan denk je daar misschien niet aan? Dat betekent niet dat jullie dit soort reacties gelijk mogen geven.


    Oké..
    Gefeliciteerd dan maar.


    we've only said goodbye with words

    AMBR0SE schreef:
    (...)

    Oké..
    Gefeliciteerd dan maar.


    ars moriendi

    Toen ik die titel las dacht ik gelijk door.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    STARxCHICKK schreef:
    Ik denk niet dat het waar is, maar als dat het wel was, was ik idd wel jaloers geweest ghehe x]


    it's ok to be gay!

    Kwil foto zien ghehe 8D

    Oke, ik heb hier officieel echt GENOEG van.
    Als je dit niet gelooft, waarom reageer je er dan op? Zijn die lullige, sarcastische reacties nu echt nodig? En van die excuses dat ze dan dat topic niet had moeten openen omdat ze dan zo'n reacties moet verwachten, zijn gewoon laag. Het niveau waar iemand zich tot verlaagt door zo'n onvriendelijke bericht hier te posten zit ver onder het aardoppervlakte.
    Ik geloof dit ook niet, maar ik kan het ook mis hebben. Ik weet het niet, jullie weten het ook niet, waarom dan zo lullig doen? ;s
    Wat is het toch opeens allemaal? Ik dacht dat het hier juist ging om andermans interesses en waarden te accepteren?

    Als je het niet gelooft of je ergert je eraan, ga dan gewoon weg. Ga op een leukere topic reageren, waarom per se de sfeer hier op Quizlet verpesten?


    Where there is a sea there are pirates...

    En als het echt waar is, Chiara, dan ben ik heel blij voor je, gelukzak. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Sutherland schreef:
    Oke, ik heb hier officieel echt GENOEG van.
    Als je dit niet gelooft, waarom reageer je er dan op? Zijn die lullige, sarcastische reacties nu echt nodig? En van die excuses dat ze dan dat topic niet had moeten openen omdat ze dan zo'n reacties moet verwachten, zijn gewoon laag. Het niveau waar iemand zich tot verlaagt door zo'n onvriendelijke bericht hier te posten zit ver onder het aardoppervlakte.
    Ik geloof dit ook niet, maar ik kan het ook mis hebben. Ik weet het niet, jullie weten het ook niet, waarom dan zo lullig doen? ;s
    Wat is het toch opeens allemaal? Ik dacht dat het hier juist ging om andermans interesses en waarden te accepteren?

    Als je het niet gelooft of je ergert je eraan, ga dan gewoon weg. Ga op een leukere topic reageren, waarom per se de sfeer hier op Quizlet verpesten?

    Dankjee dat je dit schreef x]]
    Maar ik weet niet het is Kan Fake zijn maar ook niet.
    Maar toen ik een foto wou trekke deed hy zijn handen voor zijn gezicht...xs


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    (dance)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben stiekem Beyonce. Ik denk dat het niet waar is?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 17:57 ]


    The way we live, is the way we die

    Jaa en bush is mn opa

    We houden de reacties aardig! Zoniet, reageer dan gewoon niet. Zij komt hier haar verhaal doen, geloof 't of geloof 't niet, maar kom niet met zulke reacties.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Okéoké, Chiara is blij dat ze met 'm gecamt heeft... en sommigen hebben gelijk, we moeten ook niet van zulke flauwe opmerkingen maken. Hoe zouden jullie het vinden als je Chiara was, en ze zo reageerden? Toon tenminste wat respect, en ga er niet gelijk tegenin...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    STARxCHICKK schreef:
    Okéoké, Chiara is blij dat ze met 'm gecamt heeft... en sommigen hebben gelijk, we moeten ook niet van zulke flauwe opmerkingen maken. Hoe zouden jullie het vinden als je Chiara was, en ze zo reageerden? Toon tenminste wat respect, en ga er niet gelijk tegenin...

    eindelijk een keer iemand die mij snapt..
    Denken jullie dat ik dit voor de lol op Quizlet zet ofwat?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse