• De stelling van vandaag luidt:
    De homeshopping programma's moeten worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    eens :Y)

    Nee, want het is nog altijd je eigen keuze of je die dingen koopt of niet.
    Als je dit afschaft, kun je net zo goed reclame ook afschaffen.

    *edit: oneens dus :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 0:08 ]


    ars moriendi

    Eens, ik wil overdag ook wel eens iets anders kunnen kijken dan dat soort programma's en Dora.
    Bovendien vind ik die programma's nogal stom. Je moet bijna altijd sportapparaten kopen, en de mensen in de reclames zijn veel te dun. Het geeft mij af en toe nogal een minderwaardigheidscomplex ;x.


    I am an idiot, I move.

    Eens.
    Als ik ziek thuis zit wil ik ook wel iets interesants kijken. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Eens, het is echt zo oninteressant en ik denk dat niemand dat echt koopt en/of dat die spullen echt werken. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    Toen ik de titel las dacht ik dat er stond Homo shopping programa :X

    Maar eens :Y) Je hebt er niks aan


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Joah, ik heb stiekem het idee dat ze haast nog meer kwijt zijn aan reclame dan dat ze binnenkrijgtn o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens!

    Kijk je kan zulke dingen bijv. wel tussen reclames door doen ofzo!
    maar ik heb bijv. nu vakantie..en zie je in ochtend enzo.alleen dat soort programma's voorbij komen..en niet een kwartiertje ofzo..! nee wel half uur /uren lang!
    Nou..niemand zit daarop te wachten
    tussen reclame door vind ik prima, want mensen kiezen er nog steeds zelf voor of ze het willen kopen

    Eens, ik vind die programma's nergens op slaan en als mensen dat soort dingen graag willen kopen zoeken ze maar informatie op internet ofzo (en als je geen internet thuis hebt, gaan ze maar naar de bieb :'D).

    Trouwens, die programma's zijn zowat allemaal in het Engels, waardoor je die telefoonnummers wel kan gaan bellen - maar daar heb je dan ook niks aan want het is twee keer zo duur dan. :x


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Oneens.

    Eens, er zijn mensen die niet onthouden dat ze iets bestelt hebben zoals mijn vader en dat kan hun handen vol geld kosten..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Greed schreef:
    Eens.
    Als ik ziek thuis zit wil ik ook wel iets interesants kijken. :3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Rainfall schreef:
    Eens, ik vind die programma's nergens op slaan en als mensen dat soort dingen graag willen kopen zoeken ze maar informatie op internet ofzo (en als je geen internet thuis hebt, gaan ze maar naar de bieb :'D).

    Trouwens, die programma's zijn zowat allemaal in het Engels, waardoor je die telefoonnummers wel kan gaan bellen - maar daar heb je dan ook niks aan want het is twee keer zo duur dan. :x

    De telefoonnummers zijn wel gewoon Nederlands hoor, alleen gebruiken ze de reclames uit Amerika ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Greed schreef:
    Eens.
    Als ik ziek thuis zit wil ik ook wel iets interesants kijken. :3


    I need you like a heart needs a beat

    Eens. x]
    Belachelijke oversproken reclame die van onzekere mensjes ook nog eens blutte mensjes maakt.
    Als mensen zo'n ding willen aanschaffen, kijken ze wel op het internet of in een folder/boekje.

    Zoals ze hier zeggen: "Ze zeggen op tv dat het makkelijk opvouwbaar en onder je bed te schuiven is. Maar als je al die 'geweldige dingen' koopt, heb je te weinig plaats onder je bed."

    [ bericht aangepast op 12 juni 2010 - 10:03 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury