• Mensen het is fake want 2 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x





    Zouden jullie svp allemaal ietsje respectvoller kunnen reageren. Als je het niet geloofd, prima maar dan hoef je nog niet zo bot en/of gemeen te reageren.. Dat is ook niet echt iets waar de topicmaakster op wacht.

    -De moderators.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 16:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fake of niet, ik ben jaloers ;D.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Toevallig dat ie net zijn handen voor z'n gezicht doet als jij een foto maakt.


    Show me what I'm looking for.

    Lady gaga is mijn zus


    trouwens je kan em wel op quizlet zette uploud via tinypic.nl


    Dress me, I'm your manne-quin

    Sutherland schreef:
    Oke, ik heb hier officieel echt GENOEG van.
    Als je dit niet gelooft, waarom reageer je er dan op? Zijn die lullige, sarcastische reacties nu echt nodig? En van die excuses dat ze dan dat topic niet had moeten openen omdat ze dan zo'n reacties moet verwachten, zijn gewoon laag. Het niveau waar iemand zich tot verlaagt door zo'n onvriendelijke bericht hier te posten zit ver onder het aardoppervlakte.
    Ik geloof dit ook niet, maar ik kan het ook mis hebben. Ik weet het niet, jullie weten het ook niet, waarom dan zo lullig doen? ;s
    Wat is het toch opeens allemaal? Ik dacht dat het hier juist ging om andermans interesses en waarden te accepteren?

    Als je het niet gelooft of je ergert je eraan, ga dan gewoon weg. Ga op een leukere topic reageren, waarom per se de sfeer hier op Quizlet verpesten?


    Mijn reactie was niet negatief of sarcastisch bedoeld. Oké, wie weet hééft ze inderdaad wel met Justin gecamd. Daarom feliciteerde ik haar.

    Toen ik dit topic voor het eerst las, wist ik niet goed wat er van moest vinden. Maar tja, het is echt of niet. En als het echt was dan sorry voor mijn 'Olivia Palermo' opmerking, Chiara. Mijn stemming zit er vandaag niet bepaald in zo te lezen.


    we've only said goodbye with words

    Is dit echt gebeurt op Chatroulette.com ?
    dan is de kans groot dat je bedrogen bent,
    http://www.youtube.com/watch?v=6sodjmJbpQQ&feature=related Deze jongens denken ook dat ze met een super hot meisje aan het cammen zijn..


    Your Butt is Mine!

    Misschien kan het een faker zijn.

    Mens,
    er bestaat een progamma waarmee je dat kan faken (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb met Joe Jonas gecamt (A)
    (Niet waar wat ik zeg xD)

    Lol,het zou kunnen. Maar ik denk van niet. In Amerika is het 6 uur vroeger weet je. Ik denk niet dat justin bieber om 9 uur sochtends zit te chatroulletten xD


    SLOAN.

    Beelzebub schreef:
    Ik heb de foto gezien, en ik ben nog steeds van mening dat het fake is.
    Misschien ben jij niet degene die hier de boel naait, maar die Justin Bieber is volgens mij gewoon een opgenomen beeld van hem dat zich voor de cam afspeelt. Dat was ook een keer met Tom Kaulitz zo, kijk maar op yt. (:


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik geloof dat je met hem gechat hebt, en ik geloof dat hij naar je zwaaide en zijn handen voor zijn gezicht deed, maar zoals BlueElephant al zei, er zijn programma's waarmee je dat kan faken. Door de Justin Bieber gekte, kiezen ze Justin Bieber uit om hem te faken. Want ze willen waarschijnlijk geile meisjes voor de cam hebben. Sorry, maar ik weet bijna wel zeker dat dit het geval is.


    "Let them eat cake!"

    Wejaaawww..hoe naïf kun je zijn(lol)

    Ik zou ook gek worden als ik dacht dat ik met Justin Bieber zat te cammen, maar de kans is groot dat het inderdaad gefaked is...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Het ís gewoon fake, Justin is echt niet zo gek om zichzelf op Chatroulette te vertonen.


    Hope goes lost but never dies.

    Bewijs genoeg?


    Your Butt is Mine!