• Mensen het is fake want 2 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x





    Zouden jullie svp allemaal ietsje respectvoller kunnen reageren. Als je het niet geloofd, prima maar dan hoef je nog niet zo bot en/of gemeen te reageren.. Dat is ook niet echt iets waar de topicmaakster op wacht.

    -De moderators.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 16:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mensen ik heb ook al met Romeo Nightingale (Ex-CinBiz) gecamd via dinges Stream dinges *site naam kwijt*

    So? Kan waar zijn dus waarom zo van 'Ik geloof niet!' Het kan waar zijn?


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    xSKITT schreef:
    Bewijs genoeg?





    ahahahahaha, als ik die Chiara was, dan zou ik me nu egt pas diepdiep schamen.
    Als je liegt, doe het dan wel goed ofzo.xD

    KOWEED schreef:
    (...)




    ahahahahaha, als ik die Chiara was, dan zou ik me nu egt pas diepdiep schamen.
    Als je liegt, doe het dan wel goed ofzo.xD

    Maar je kan het toch niet altijd weten dat het niet echt is, maar als je op zo'n site zit, vertrouw het nooit! en doe zeker niets dom, want dan krijg je er spijt van!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Maar je kan het toch niet altijd weten dat het niet echt is, maar als je op zo'n site zit, vertrouw het nooit! en doe zeker niets dom, want dan krijg je er spijt van!


    Daarom vind 'k ut ook naïf x'D:X

    KOWEED schreef:
    (...)




    ahahahahaha, als ik die Chiara was, dan zou ik me nu egt pas diepdiep schamen.
    Als je liegt, doe het dan wel goed ofzo.xD

    Ze wist vast niet dat het niet waar is en geloofde het gewoon. Eigenlijk zou ik het ook eerst geloven. Ik geloof gewoon alles. & Ze hoeft zich niet te schamen. Het is gewoon zielig wie dat doet.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ze wist vast niet dat het niet waar is en geloofde het gewoon. Eigenlijk zou ik het ook eerst geloven. Ik geloof gewoon alles. & Ze hoeft zich niet te schamen. Het is gewoon zielig wie dat doet.
    Mee eens. Ik ben ook naïef en zou dat ook heel snel geloven.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mercury schreef:
    hahaha xD Sorry, ik vind het gewoon geweldig om jullie reacties te lezen en zij nog steeds gelooft dat ze echt met dat kind gechat heeft :'DD
    Ik heb net trouwens met Paul McCartney gechat. Was lachen, man ;)

    Nee, dat was ik. Ik fake awesome mensen in m'n vrije tijd.

    Anyway, best lullig van degene die zoiets doet. Lijkt me echt heel stoer voor je als het echt was. Maar misschien was het ook zo, maar er is een grote kans en blablabla. (: Zie alle reacties voor mij.


    You move me ......... Kurt

    Nou ik geloof je wel hoor..
    Ik heb al vaker gehoord dat dit bij mensen gebeurd.. En waarom zou je er anders over beginnen? Dan zou je echt zielig moeten zijn.. Maarjaa.. Ik geloof je dus


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Oh god, stop met die 'ohja, en ik heb met die (grote beroemd) gecamt en met die(andere grote beroemdheid) verloofd', want dat is niet grappig ofzo ~_~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Je kunt misschien beter die link van xSKITT in je topic zetten, zodat men weet dat het fake was door één of ander trucage. (': x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Je kunt misschien beter die link van xSKITT in je topic zetten, zodat men weet dat het fake was door één of ander trucage. (': x


    Maar ze heeft dit topic juist aangemaakt om aan iedereen te vertellen dat ze met Justin gecamd heeft, dus lijkt het me onlogisch als je dat erbij zou zetten.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ten eerste val je ons al meteen aan zonder dat we iets gezegt hebben. ?
    en ten tweede: fijn voor jou?


    everything you imagined, and more...

    Godfather schreef:
    Ten eerste val je ons al meteen aan zonder dat we iets gezegt hebben. ?
    en ten tweede: fijn voor jou?


    Hoe bedoel je; ze valt ons aan?
    Sorry hoor, maar ik vind dat je niet zo lullig tegen haar moet doen. Ze is er heel enthousiast over, en dan is het niet leuk als je zoiets zegt...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wow iedereen hier is zo gemeen. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, idd het is niet leuk als je dat te horen krijgt, maar wat als haar idool vroeg om haar uit te kleden voor hem, ze doet het, en dieje snul gooit het op internet? Ö

    Als je echt fan bent, en je gelooft echt dat het hem is, ken ik vele die uit de kleren gaan!! aub ik wil ook alleen haar ogen open dat niet iedereen op internet te vertouwen is, en dat het 'gevaarlijk' kan zijn!


    Your Butt is Mine!