• Mensen het is fake want 2 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x

Zouden jullie svp allemaal ietsje respectvoller kunnen reageren. Als je het niet geloofd, prima maar dan hoef je nog niet zo bot en/of gemeen te reageren.. Dat is ook niet echt iets waar de topicmaakster op wacht.

-De moderators.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:03 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 16:54 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Valerius schreef:
    (...)

Lieverd ik zeg net die balkjes boven en onderaan de foto van hem daar herken je het sowieso al aan, verder ga eens na in de kwaliteit etc. En bedenk eens hoe groot is de kans nou dat Justin Bieber op chatroulette een middagje zit te chatten... Maar ja je moet vooral geloven wat je geloven wil (:

Hy zat er maar even op!
    Mijn zus haar vriendin die had eergsietren of gisteren oook met hem gecamt..En btww By andere Gasten was die zwarte randjes ook!
    en ik heb een vriendin en die heeft da ook het is tezien voor een cam het is eh :s

[ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 16:41 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik vind dit niet erg geloofwaardig, sorry. En zulke reacties had je kunnen verwachten, dus ik snap niet waarom je neerzet dat dit je kwetst? (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Ik ben sprakeloos, en dat is niet van jaloezie.

Oja, Olivia Palermo woont in mijn kelder.

we've only said goodbye with words

Voiceless schreef:
    Ik vind dit niet erg geloofwaardig, sorry. En zulke reacties had je kunnen verwachten, dus ik snap niet waarom je neerzet dat dit je kwetst? (krul)

Misschien zijn jullie jarloerds maar misschien hebben jullie gelijk dat da gefaked is..
    maar dat Kan ook echt zijn eh

Ik denk niet dat het waar is, maar als dat het wel was, was ik idd wel jaloers geweest ghehe x]

"I'm a loser, that means I've been lost before."

En ik ben Kermit de kikker, de paus is mijn beste vriend en ik ben verloofd met Alex Gaskarth. -,-'

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

En ik ben monopoly aan het spelen met Balkenende.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Hyperactive schreef:

Niet waar, dat ben ik al!

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Hyperactive schreef:

Haha XD

"I'm a loser, that means I've been lost before."

hahaha xD Sorry, ik vind het gewoon geweldig om jullie reacties te lezen en zij nog steeds gelooft dat ze echt met dat kind gechat heeft :'DD
    Ik heb net trouwens met Paul McCartney gechat. Was lachen, man ;)

ars moriendi

Voiceless schreef:

Chiarabieber schreef:
    (...)

Misschien zijn jullie jarloerds maar misschien hebben jullie gelijk dat da gefaked is..
    maar dat Kan ook echt zijn eh

Ja, ik ben écht jaloers omdat je met hem gecamd hebt, joh! Ik heb niets met die gast! XDD

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

2Krull4U schreef:
    Kijken jullie allemaal even uit dat je geen overbodige hoofdletters doet, en ook niet gaat schelden?

En laat haar dat toch lekker geloven. Als zij dat wil geloven, is er toch niks ernstigs aan de hand? Jullie geloven het niet, is ook goed. Laat elkaar lekker in zijn/haar waarde en maak Chiara niet belachelijk.

[ bericht aangepast op 30 mei 2010 - 16:49 ]

jfc, leave the kid alone.

I lost myself in FM airwaves

2Krull4U schreef:
    (...)
    En laat haar dat toch lekker geloven. Als zij dat wil geloven, is er toch niks ernstigs aan de hand? Jullie geloven het niet, is ook goed. Laat elkaar lekker in zijn/haar waarde en maak Chiara niet belachelijk.

Er is toch ook geen probleem? Ze opent alleen zelf dit topic, en dan kan je dit soort reacties nou eenmaal verwachten. Als ze daar niet tegen kan, had ze geen topic moeten openen.

ars moriendi