• Mensen het is fake want 2 dagen geleden had hy ook een paarse shirt aan en gister ook en vandaag weer dus het is fake! Het is gewoon een filmpje xo
    Ik had eigelijk al een begin een beetje door maar ik was Gewoon zo Baah Jaa Blij Hahah..4
    Kunnen jullie me het vergeven??x





    Zouden jullie svp allemaal ietsje respectvoller kunnen reageren. Als je het niet geloofd, prima maar dan hoef je nog niet zo bot en/of gemeen te reageren.. Dat is ook niet echt iets waar de topicmaakster op wacht.

    -De moderators.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2010 - 16:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 mei 2010 - 16:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die foto. (:

    ongeloofwaardig omdat je de foto niet op quizlet kan zetten. doe in paint sla op als jpeg, en dan op quizlet! zo komt het zeker ongeloofwaardig over.


    "Let them eat cake!"

    Dit is de foto.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hmm... het was op chatroulette? komen zoooo vaak neppe beelden op.


    "Let them eat cake!"

    Rifles schreef:
    Dit is de foto.


    Okey als dat de foto is kan ik je zeggen dat die fake is want je ziet enorm goed dat het van een filmpje is (:
    Onderandere door die zwarte randjes aan de boven en onderkant want dat hebben vaak alleen die filmpjes en dat krijg je niet zo met de webcam daar op..


    dream, dare, fly!

    Valerius schreef:
    (...)

    Okey als dat de foto is kan ik je zeggen dat die fake is want je ziet enorm goed dat het van een filmpje is (:
    Onderandere door die zwarte randjes aan de boven en onderkant want dat hebben vaak alleen die filmpjes en dat krijg je niet zo met de webcam daar op..


    Dat was dus wat ik ook dacht..

    lol


    I live for the applause, you will die for it.

    Valerius schreef:
    (...)

    Okey als dat de foto is kan ik je zeggen dat die fake is want je ziet enorm goed dat het van een filmpje is (:
    Onderandere door die zwarte randjes aan de boven en onderkant want dat hebben vaak alleen die filmpjes en dat krijg je niet zo met de webcam daar op..



    Neeeen toen ik zwaaide zwaaide hny terug!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Cappuccino schreef:
    Waarom geloof ik dit niet? :3


    Happiness hit her like a train on a track

    Chiarabieber schreef:
    (...)


    Neeeen toen ik zwaaide zwaaide hny terug!


    Dat zal wel puur toeval zijn geweest ;)
    Serieus ik doe een media opleiding en daar komen dit soort dingen bij voor, we hadden het laatst er nog over dat er op chatroulette zoveel nep dingen zijn en waaraan je het kon herkennen en hoe je het kon maken... Het kan ook iemand zijn geweest die erachter zat en als hij dan zwaait het lijkt op Justin zwaait omdat het een manipulatie is, maar geloof me dit is niet echt!
    Dit zeg ik niet omdat ik je teleur wil stellen


    dream, dare, fly!

    mss is het een dubbelganger? :')
    ik heb eens een dubbelganger gezien van iemand, ik ben er nog steeds niet goed van ... ='D


    I lost myself in FM airwaves

    Valerius schreef:
    (...)

    Dat zal wel puur toeval zijn geweest ;)
    Serieus ik doe een media opleiding en daar komen dit soort dingen bij voor, we hadden het laatst er nog over dat er op chatroulette zoveel nep dingen zijn en waaraan je het kon herkennen en hoe je het kon maken... Het kan ook iemand zijn geweest die erachter zat en als hij dan zwaait het lijkt op Justin zwaait omdat het een manipulatie is, maar geloof me dit is niet echt!
    Dit zeg ik niet omdat ik je teleur wil stellen



    Maar misschien is het wel echt eh!
    Je weet dat niet maar ik heb hem gezien!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Idd, het lijkt niet echt... was het maar zo! :X


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Kijken jullie allemaal even uit dat je geen overbodige hoofdletters doet, en ook niet gaat schelden?

    Chiarabieber schreef:
    (...)


    Maar misschien is het wel echt eh!
    Je weet dat niet maar ik heb hem gezien!


    Lieverd ik zeg net die balkjes boven en onderaan de foto van hem daar herken je het sowieso al aan, verder ga eens na in de kwaliteit etc. En bedenk eens hoe groot is de kans nou dat Justin Bieber op chatroulette een middagje zit te chatten... Maar ja je moet vooral geloven wat je geloven wil (:


    dream, dare, fly!