• Ik kan gewoon niet meer tegen me leven.Mijn ouders blijven me maar mishandelen.Ik dacht ook al aan zelfmoord plegen omdat mn ma mn hond heeft vermoord:( Ik heb echt genoeg met mn leven:Ik word gepest,mishandelt,getreitert,en me familie vind me niet eens bijzonder meer! waarom heb ik toch zo'n kutleven?! Ik kan gwoon niet meer!


    Je mpp moeder swaa

    Heart schreef:
    Jij bent ook snel van gedachtens veranderd, net alsof je nu sinas wilt in plaats van cola.

    whaha xD

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En toen ik twee uur geleden in een ander topic zei dat ik het niet geloofde, dook dat hele 'groepje' op me. =| Maar ze heeft haar aandacht inmiddels wel gehad, meh.


    Haha, ja ^^

    Dus alles is weer goed neem ik aan?


    --

    Ik vind het trouwens wel wonderbaarlijk dat jij een tweeling bent. Aangezien jij 14 bent en die ander is 12..? Hm, weird. =| O, wist je trouwens dat iedereen je gastenboek kan lezen? ;')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Ik vind het trouwens wel wonderbaarlijk dat jij een tweeling bent. Aangezien jij 14 bent en die ander is 12..? Hm, weird. =| O, wist je trouwens dat iedereen je gastenboek kan lezen? ;')


    Uuhm... lol.
    ;'D


    Scream for mercy!

    JoJudicious schreef:
    Ik vind het trouwens wel wonderbaarlijk dat jij een tweeling bent. Aangezien jij 14 bent en die ander is 12..? Hm, weird. =| O, wist je trouwens dat iedereen je gastenboek kan lezen? ;')

    Ik zeg je Mel en ik halen vaak grappen uit over onze leeftijden ^^
    Ik zeg heel vaak da ik 15 ben :X

    Desolate schreef:
    (...)

    Sorry, maar dit gaat me te ver en doet me best wel pijn omdat het zo 'spottend' overkomt. (sorry als het niet zo is, wordt ajb niet boos.)

    Maar kijk, mensen die écht zelfmoord gaan/willen plegen hebben dit meestal al een paar jaar in hun hoofd. En stiekem al alles voorbereid, hoe ze het willen hebben en zo, goed nagedacht. En dat gaat dan niet zomaar twee minuten later voorbij, omdat er bepaalde dingen zijn gezegd of er een bepaald liedje is geluisterd.


    Heb ik ook.


    Je mpp moeder swaa

    Smenkie schreef:
    (...)
    Ik zeg je Mel en ik halen vaak grappen uit over onze leeftijden ^^
    Ik zeg heel vaak da ik 15 ben :X


    Ja klopt ik ook


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Heb ik ook.


    Ja maar daarom, dan gooi je dat toch niet na 2 minuten weer uit je hoofd?;o


    everything, in time

    Beelzebub schreef:
    2 Uur geleden plaats je dit topic, en nou is het al lang al voorbij?
    Jij weet ook niet wat je wilt.
    Duidelijk aandacht te kort.
    Ja, dat vind ik, ja.


    Ja man.Zal wel dat ik aandacht te kort krijg Ik heb genoeg aandacht gekregen.


    Je mpp moeder swaa

    JoJudicious schreef:
    Ik vind het trouwens wel wonderbaarlijk dat jij een tweeling bent. Aangezien jij 14 bent en die ander is 12..? Hm, weird. =| O, wist je trouwens dat iedereen je gastenboek kan lezen? ;')


    Boeit het mij wat of iedereen me gasttenboek kan lezen?


    Je mpp moeder swaa

    Desolate schreef:
    (...)

    Ja maar daarom, dan gooi je dat toch niet na 2 minuten weer uit je hoofd?;o


    Soms heb ik wel rust nodig.


    Je mpp moeder swaa

    Misschien is dit een beetje overdreven?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Boeit het mij wat of iedereen me gasttenboek kan lezen?

    Wat boeit jouw wel? Het leven boeit je al niet, dus ja. ;')


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Niet lullig bedoelt maar maak er alsjeblieft geen topic over zeg. Zo kom je echt over als een sneu kind dat aandacht trekt. Niet dat ik zeg dat je bent maar zo kom je wel over met het openen van een topic over dat je zelfmoord wilt plegen. Iedereen heeft zo zijn problemen, en als je wat aan die mishandeling en al het gepest wilt doen met je dat melden aan je mentor en aan jeugdzorg.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    weetje; dit soort bullshit onlinne zetten is gewoon dikke aandacht trekkerij ;) als jij denkt dat jij het moeilijk hebt met je ''m'n ouders mishandelen me'' like; kom op man,miss worden sommige die dit lezen egt mishandelt of lopen die egt al jaren met zelfmoord in de kop rond-sorry voor die mensen als k het zo bot zeg-pesten gebeurt overal wel en ''m'n ma heeft m'n hond vermoord!'' jah sure joh,als ze hem naar de dierenarts heeft gebracht om in te laten slapen: dan was ie miss ziek?Had ie miss pijn en omdat je ma het niet aankon zien hoe jij dat beestje dus eigelijk mishandelde heeft ze hem maar in laten slapen?Sorry hoor maar dit is gewoon dikke aanstellerige aandacht trekkerij ;)


    If you believe in yourself anything is possible