• Are u the one


    If the 10 men and 10 women are able to correctly choose all ten perfect matches in ten weeks, they will gain $1 million to split among them.
    Each episode the cast will pair up with who they believe their perfect match is to compete in a challenge.
    The winners of the challenge will go on a date, and have a chance to test their match in the truth booth.
    The cast members will choose one of the winning couples to go to the truth booth to determine if they are a perfect match or not.
    This is the only way to confirm matches.
    Each episode ends with a matching ceremony where the couples will be told how many perfect matches they have, but not which matches are correct.




    Als jouw perfecte match voor je neus zou staan, zou je het dan doorhebben?
    In 'Are You The One?' zijn er 10 mooie vrouwen geselecteerd en is hun perfecte match gezocht.
    Daar zijn 10 mannen uitgekomen en deze worden samen met de vrouwen in één huis gestopt.
    Alle deelnemers wonen momenteel in Amerika
    Een maand wonen ze op Hawaï met één doel; Vind je perfecte match.
    Vinden ze alle 20 hun perfecte match, binnen 10 pogingen dan winnen ze allemaal 1 miljoen dollar.








    Het huis
    Het huis bestaat uit een gezamenlijke woonkamer, keuken en poolkamer. Boven zijn slaapkamers met twee eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed. Sommige hebben een balkon en elke kamer heeft een eigen badkamerEr is boven ook een gezamenlijke plaats met allemaal matrassen op de grond, waar iedereen kan liggen/zitten. Er is buiten een zwembad en een 'patio'. Een overdekt stuk met een paar bankjes en een schommel. Verder is er een soort 'tropisch' gedeelte waar de truth booth zich bevindt. Het terrein mag niet verlaten worden tenzij je een date gewonnen heb.


    Wedstrijden en truth booth.
    Een keer per week is er een wedstrijd.
    Hierbij worden er of koppels gemaakt die samen een date kunnen winnen. Of er winnen twee/drie jongens of meiden die vervolgens hun date mogen uitkiezen. Deze mensen gaan op date om elkaar beter te leren kennen. De overige kandidaten mogen allemaal apart een stem uitbrengen om één koppel dat een date heeft naar de truth booth te sturen.De truth booth verteld dan of die twee mensen een match zijn of niet. Als het een oncorrecte match is, dan gaat het leven gewoon door. Is het een correcte match gaan deze twee mensen naar de Honeymoon suite, of in de RPG, doen ze gewoon niet meer mee met de wedstrijden, maar blijven ze wel in het huis.


    De ceremonie

    Een keer per week, na de wedstrijd, de dates en de truth booth vindt de ceremonie plaats. De matches die al bekend zijn hoeven niet opnieuw te kiezen. Verder kiezen de jongen of de meiden, om de week wisselt het, een match voor de avond. Dan wordt het spannend, Er zijn tien lichten en elk lichtje staat voor één correcte match. Het doel is om zo snel mogelijk, of in ieder geval bij de tiende ceremonie alle correcte Matches gevonden te hebben.


    Gelieve het volgende invullijstje door te zenden in prive berichten.
    Dit lijstje gaat over hoe jij (je personage) je perfect match ziet.
    Je hoeft niet alle vragen te beantwoorden.

    uiterlijke kenmerken:
    leeftijd:
    nationaliteit:
    innerlijke kenmerken:
    hobby's:
    Pluspunten:
    Minpunten:



    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam • optioneel:
    Leeftijd • minimaal 18, max 26:
    Nationaliteit: (Beetje Origineel graag)
    Uiterlijk + foto :
    Innerlijk:
    Hobby's:
    • Extra's :




    Regels:
    – Een reservering blijft 48 uur staan.
    – geen perfecte personages.
    – Minimaal twee keer per week reageren.
    – Hou het realistisch.
    – 16+ is toegestaan.
    – Leef je de regels niet na, dan word je na de tweede waarschuwing er uit gegooid.









    Rollen; (*= lijstje, privé bericht ontvangen)
    Meisjes:

    1.Geneviève Dante Isadora Killian (21) || Ainigma || 1.2
    2.Raevyn Rhoden Anastasia Killian (21) || Ainigma || 1.2
    3.Alanah Harris (22) || Conaway || Conaway || 1.2
    4.Rose Finley (20) || GusWaters || 1.2
    5.Charlotte Alexandra Shepherd (20) || MrsMessi || 1.3
    6.Mackenzie Pyralis Lewis (24) || coziness || 1.3
    7.Christine Williams (20) || Elpis || 1.4
    8.Roelien Marthe Maria Zwaan (20) || AmericanPsycho || 1.6
    9.Cathleen Geselle Lewis (25) || Snowqueen || 1.9

    Jongens:

    1.John James Webster (24) || Conaway || 1.2
    2.Florentin d'Auby (21) || GusWaters || 1.2
    3.Grayson Hall (23) || Elpis || 1.4
    4.Jake Maxwell Tyler (25) || Blurryface || 1.5
    5.Aiden Grawford (22) || Saffierblauw || 1.6
    6.Jayden Miller (22) || Tuck || 1.8
    7.Tyler Michael Teller (25) || Bomer|| 1.8
    8.Aadam Finn Delvin (22) || MeganKM || 1.9
    9.Blake Ellias Alvaro (24) || Onism || 1.10



    Verjaardagen:

    Meiden:
    Killian tweeling - 5 Juli
    Alanah - 19 Oktober.
    Mackenzie - 18 december
    Christine - 17 december
    Charlotte - 14 juli


    Jongens:
    Florentin - 28 Februari
    John James - 28 November
    Grayson - 16 augustus
    Jake - 24 november


    Nationaliteiten:

    Meiden:
    Killian tweeling - Iers, Wales en Russisch
    Alanah - Amerikaans
    Rose - Brits
    Charlotte - Spaans, Amerikaans
    Christine - Amerikaans
    MacKenzie - Grieks, Amerikaans



    Jongens
    John James - Amerikaans, Brits
    Florentin - Frans
    Grayson - Canadees
    Jake - Canadees






    Praattopic:

    Volgende dag :

    De kandidaten worden om 11 uur op het strand verwacht voor opdracht 1.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 8:21 ]

    [MT.]


    Tell me about it, stud.

    MT


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Misschien is het handig als het lijstje even compleet wordt gemaakt? Dan hebben we een allemaal een overzicht zegmaar. :]


    Tell me about it, stud.

    Mt^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mt

    MT


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    mt


    Smile, someone could be falling in love with it.

    AmericanPsycho schreef:
    MT


    The goal isn't to live forever, The goal is to create something that will.

    Conaway schreef:
    [MT.]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia


    Geneviève Dante Isadora Killian

    Rustig stond ik buiten te wachten, met mijn koffer netjes voor mij en een schouder tas over mijn schouder. Raevyn stond naast mij, zoals altijd eigenlijk. Met een schuin hoofd luisterde ik naar de uitleg. Het klonk niet te moeilijk. Win de opdracht, je mag op een date. Ga op een date en de mensen in het huis mogen kiezen welk van de date koppels naar the truth booth gaat. Ik knikte. Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte zacht. Ik had Raevyn en mezelf hiervoor opgegeven. Ik wilde niet zonder Raevyn en misschien was het wel harstikke egoïstisch van me geweest. Maar Raevyn was altijd in voor iets nieuws. Raevyn stond dan ook met een grote glimlach naast mij. Zodra de man eindelijk klaar was mochten we allemaal naar binnen. Raevyn pakte mijn hand en sprintte ervandoor.
    "We moeten wel goede slaapplekken hebben," mompelde ze. Ik lachte zacht. Raevyn koos een slaapkamer uit met een balkon, een tweepersoons bed en een prachtige blauwe kleuren. Ik vond een groenachtige kamer meer gepast, met ook een tweepersoons bed, maar geen balkon.
    "ik zweer je Raevyn, als ik vanavond met een creep een bed zou moeten delen dan kom ik bij jou liggen," zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Raevyn lachte zacht. Raevyn schudde haar hoofd. Ik had normaal geen problemen met dit soort dingen, maar dit was anders. Het voelde een beetje alsof iedereen hier was om seks te hebben met elkaar. Natuurlijk wist ik dat niet iedereen zo was, maar zo voelde het wel. Puur omdat het hele tv programma zo in elkaar leek te steken en vanwege al de tweepersoonsbedden.
    "Ze zijn wel leuk, dat moet je toegeven, schattig op zijn minst," lachte Raevyn voor ze terug de woonkamer in liep, "Ik zeg tijd voor een welcome party!"

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 12:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    Jayden Miller

    De presentator legde uit hoe het spel ging en terwijl ik luisterde kon ik het ook niet laten om de meiden goed te bekijken. Ik moest zeggen ze zagen er wel goed uit. Ik haalde mijn hand door mijn haar zodat het weer goed zat en de presentator ronde zijn praatje af. Het leek niet heel moeilijk, ik moest eigenlijk gewoon zorgen dat ik veel opdrachten won dan kon ik op date en de meiden snel leren kennen. Als we allemaal op tijd onze match zouden vinden krijgen we een 1 miljoen dollar.We mochten naar binnen en ik zag twee meiden al gelijk het huis ingaan. Ik pakte mijn tas van de grond en liep ook naar binnen. Ik liep een kamer binnen waar een tweepersoonsbed stond en legde mijn tas erop. Ik keek de kamer rond, het was een mooie kamer dus ik vond het goed. Ik had geen zin om me spullen al uit te pakken dus besloot ik om terug te lopen naar de woonkamer waar ik net al even doorheen was gelopen. Ik bekeek de woonkamer nog een keer, het zag er goed uit. Eigenlijk zag het hele huis er heel goed uit. Toen we net buiten stonden zag ik al dat dit huis ook een zwembad had. Met zo een mooi huis kon ik de komende weken wel leven. Een meisje stond al in de woonkamer, eentje die ik me herinnerde als het meisje wat net snel wegliep toen we naar binnen mochten.Ik hoorde haar iets zeggen over een welcome party en een grijns verscheen op mijn gezicht.
    ' Dat klinkt als een goed plan' zei ik enthousiast. Ik had wel zin in een feestje en bovendien leerde ik ze zo allemaal snel kennen.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 21:16 ]


    Alanah Harris

    Ik luisterde naar de presentator die uitlegde hoe het spel werkte. Ik lette niet heel goed op, de regels waren namelijk vrij simpel. Veel liever keek ik naar wat voor mannelijk schoon er allemaal was. Terwijl ik nog bezig was om de mannen een voor een te keuren, was de uitleg blijkbaar afgelopen, want ineens liepen er een paar naar binnen. Twee meiden liepen het snelst naar binnen. Ze leken ontzettend op elkaar, wat mij deed vermoeden dat het zussen waren. Gauw liep ik er achter aan. Ik kon het niet laten om even een blik in de woonkamer te werpen, die er overigens goed uitzag. Toch liep ik daarna snel naar boven. Of nouja, snel.. Met een zware koffer ging dat nog niet zo gemakkelijk. Eenmaal boven keek ik welke kamers nog vrij waren. Ik koos een kamer aan het einde van de gang, die nog leeg was. Er stond een tweepersoonsbed in. Ik haalde mijn schouders op en liep naar binnen om mijn koffer aan de linkerkant van het bed te zetten. Ik moest en zal links slapen, anders werd ik gek. Snel haalde ik mijn lipgloss uit mijn beautycase en werkte mijn lippen bij. Daarna liep ik naar de woonkamer, waar de twee blonde meiden al waren en een jongen. "Dat klinkt als een goed plan," hoorde ik hem zeggen.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 19:53 ]


    Tell me about it, stud.

    Mt, misschien was het handig geweest als er even in het praattopic was gepost dat het speeltopic was geopend ^_^


    Faith is everything.


    Grayson Hall
    Grayson luisterde half naar de uitleg. Het was toch best een simpel programma. Dat ze nog een uitleg kregen was al best verbazingwekkend. Alleen het gedeelte met de truth booth was een beetje een mysterie voor hem. Was dat echt de enige manier om te weten wie bij wie hoorde? Hij zuchtte zacht en liep naar binnen zodra de uitleg afgelopen was. Veel mensen waren hem voor, maar het kon hem niet bijzonder veel schelen. Wat maakte het hem uit dat mensen hem voor waren. Hij zette zijn tassen boven in een van de kamers. Er was een tweepersoonsbed en een prachtig uitzicht op de tuin, maar dat was dan ook wel het. Grayson liep weer naar beneden. Alles wat hij meekreeg was het woord 'feestje'. een andere jongen reageerde nog best vrolijk, maar een van de andere meiden reageerde totaal niet.
    "Feestje? Ik ben wel in voor een feestje?" zei Grayson vrolijk. Hij stak zijn linkerhand in zijn zak. Zijn rechter hand stak hij uit naar een bruinharig meisje.
    "Ik zal me maar even voorstellen, ik ben Grayson." Hij schonk het meisje een scheve glimlach. Ze was sowieso jonger dan hem. Hij had het idee dat bijna alle meiden jonger dan hem zouden zijn. Dat zou nog best awkward zijn als zijn match achttien jaar oud zou zijn. Graysoin had niks tegen leeftijd verschil, maar vier of vijf jaar verschil zou hij toch wel een beetje raar vinden. dit meisje schatte hij wel iets ouder dan achttien.

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 20:51 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu


    Christine Williams.
    Christine wist niet goed wat ze moest zeggen of doen. De host van de show was klaar met praten en ze wachtte even tot het grootste gedeelte van de mesnen naar binnen was gegaan. Ze wilde zich niet door de drukte wringen. Nou moest ze dat waarschijnlijk wel vaker gaan doen de komende weken, maar voor nu hield ze zich nog even overal buiten. Ze sleepte haar weekentas de trap op en dumpte die in de eerste de beste kamer die ze tegen kwam. Er stond nog een tas, maar daar maakte ze zich niet al te druk om. Ze kon altijd nog wisselen met andere mensen. Daarna liep ze weer de trap af. Ze keek even om zich heen. Al deze mensen waren zo verschillend, dat zou nog wat worden. Ze hoorde een jongen zeggen dat hij wel in was voor een feestje.
    "Zolang we geen puberale spelletjes gaan spelen zoals seven minutes in heaven en spin the bottle vind ik alles best," mompelde ze. Ze rolde even met haar ogen bij de gedachte en liep richting de keuken. Ze was afgeleid bij de vele mensen en vor ze het wist liep ze tegen iemand (Florentin) op.
    "Sorry! Ik was niet aan het opletten," zei ze verontschuldigend. Ze keek even op naar de peroon waar ze tegenaan was gelopen. Hij was een stukje langer dan haar en ietwat intimiderend.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu