• ik heb/ of had dus een vriendin I en ze doet helemaal aardig en slijmen en achter me aan lopen. ik heb een paar keer gezegd dat ik dit niet leuk vond. maar ze bleef doorgaan met doen of dat we allerbeste vriendinnen waren. en nu zit ze op een andere school, nou ja de school tegenover onze school dus.. e heeft een nieuwe beste vriendin S. nu gaat ze de hele tijd met mij praten op hyves en dan zegt ze achter de rug van S om dat ze haar haat. en achter mijn rug om zegt ze tegen S dat ze beste vriendinnen zijn en dat ze S nooit meer kwijt wil. ik weet echt niet meer wat ik moet. ik wil geen vriendinnen blijven. maar hoe zeg ik dit vriendelijk, ik vind het heel moeilijk.

    maar bedankt voor het lezen van mijn verhaal (A)

    ik hoop dat jullie kunnen helpen ;]

    <3

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 20:38 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    reacties zijn niet verboden(zip)

    *hint*


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Zeg gewoon de waarheid, altijd beter. (:


    --

    Highlights schreef:
    Zeg gewoon de waarheid, altijd beter. (:



    ik ben alleen bang dat ik haar kwets.
    ik heb het een keer gezegd maar toen kreeg ik zo'n schuldgevoel dat ik het weer om heb gedraaid =[
    en dat is niet slim ;(


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Zeg het haar rustig, op een plek waar jullie je alletwee op jullie gemak kunnen voelen en probeer om niet kwaad te worden.

    Plus, mss toch ook eens met die S. praten, want je vriendin heeft toch wel vreselijk dingen gezegd over haar, en ik vind dat ze het recht heeft om dat te weten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pyromanie schreef:
    Zeg het haar rustig, op een plek waar jullie je alletwee op jullie gemak kunnen voelen en probeer om niet kwaad te worden.

    Plus, mss toch ook eens met die S. praten, want je vriendin heeft toch wel vreselijk dingen gezegd over haar, en ik vind dat ze het recht heeft om dat te weten.


    nouja ik heb die s nog nooit real gezien.
    en wat I over S zegt moet ze zelf zeggen,
    ik wil me daar niet mee bemoeien.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent