• Haaii,
    Okee ik ga beginnen aan een Justin Bieber verhaal alleen ik heb een hoofdpersoon nodig, zelf ben ik te lui om er eentje te verzinnen.. Dus vraag ik hier de fans
    Zou je een rol willen spelen in mijn verhaal??
    Ik zoek wel een arrogant/bitchy type =3
    Vul dit in:
    Naam (Achternaam hoeft niet):
    Leeftijd:
    Kleur ogen:
    Karakter:

    Ik stuur je morgen een berichtje met of je bent uitgekozen of niet.
    en stel je wordt niet uitgekozen zou je hem dan nog wel willen lezen? (A)

    (flower)
    'xoxo




    Melding:
    De hoofdrol is al bezet maar ik hoorde over ene Christian Beadles xD
    Wil jij zijn vriendin zijn vul dan gewoon het boven staandje ding in en misschien kies ik jou dan wek uit! ;)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 10:26 ]


    do you believe in fairy tales? =3

    Dan zal ik es beginnen, maar ik denk dat andere beter zijn ;).
    Naam (Achternaam hoeft niet): Melanie
    Leeftijd: 15 bijna 16
    Kleur ogen: Groen-Blauwachtig grijs :P
    Karakter: arrogant en bitchy in de buurt van vrienden of andere mensen, maar bij familie kan ze best aardig en lief zijn. Ze is een shopaholic en heeft dus het liefst voor ieder feestje een andere outfit. Ze kleedt zich vaak sexy en ze maakt zich geen zorgen over andere mensen, want die zijn niet zij of een van haar vriendinnen, maar een stelletje onbenullig losers. Behalve dan die sexy en rijke beroemdheden, daar heb je wel wat aan.

    Ben nie fan van justin bieber, maar is leuk om aan die dingen meej te doen xD. maar ik kan je gerust zeggen, wacht af tot andere reageren, want die zullen wel wat beter zijn. Btw, heb je geen foto nodig?

    Jippie nog een Justin Bieb verhaal!
    Naam:Erin
    Leeftijd:16
    Kleur ogen:Erin heeft grijs blauwe ogen.
    Karakter: Erin is niet snel op haar mond gevallen en durft altijd eerlijk te zeggen wat zij ervan vind.Ze heeft een hekel aan mensen die denken dat zij beter zijn dan Erin. Erin wil graag dat alles zo gaat zoals zij het wilt. haar ouders zijn heel rijk en geven haar alles. Ondanks dat heeft ze een hekel aan haar ouders omdat ze bijna nooit thuis zijn.

    als hij online staat moet je het even zeggen. Ik denk namelijk dat ik hem wel wil lezen!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 9:59 ]

    k heb een vraagjee..
    mag je ook een andere rol verzinnen.
    bijvoorbijl vriendin van christian beadles ? (dat wil ik zoo graag !) k wacht op antwoord.
    of anders kun je mij dan een gastenboek bericht sturen ?


    Life is a beautiful struggle

    dank je voor de rol!