• Ik kan gewoon niet meer tegen me leven.Mijn ouders blijven me maar mishandelen.Ik dacht ook al aan zelfmoord plegen omdat mn ma mn hond heeft vermoord:( Ik heb echt genoeg met mn leven:Ik word gepest,mishandelt,getreitert,en me familie vind me niet eens bijzonder meer! waarom heb ik toch zo'n kutleven?! Ik kan gwoon niet meer!


    Je mpp moeder swaa

    Zelfmoord is geen optie. Je moet sterk blijven, en zoek plekken op waar jij tot rust kan komen. Maakt niet uit waar het is. Zet door, net zolang tot je op je zelf kan gaan wonen. Dan heb je rust, en kan je doen wat je zelf wil. Het duurd misschien nog wel lang. Maar je moet niet opgeven! Van dat gepest moet je je niks van aantrekken, iedereen word gepest. Dat moet je negeren en boven staan. Dat je mishandeld word is inderdaad heel erg. Maar je bent nog jong, en je hebt nog een heel leven voor je. Als je ouders je slaan sla keihard terug. Wees niet bang, en blijf sterk. Blijf positief denken, hoe moeilijk het ook is. Als je zelfmoord pleegt, maak je daar mensen verdrietig mee. Dat wil je toch niet? Ga anders naar een politie, of iemand anders, om er over te praten, en dat je niet meer in huis wil zijn, omdat je mishandeld word. Zoek hulp! Maar geen zelfmoord.

    Heel veel sterkte <3


    Sometimes it's best not to care.

    Mel.
    Doe het niet.
    Als je tweeling verbied ik het je.
    Ik kan niet zonder je en Ja je Broer heeft een probleeem en dat probleem ben jij niet.
    Je bent heel bijzonder voor mij.
    Asjeblieft haal de dingen niet in je hoofd.
    En zeg het tegen onze mentor lieve schat.
    Ik ben er altijd om je te helpen.
    Maar haal het niet in je hoofd

    Als je zelfmoord pleegt, maak je daar mensen verdrietig mee. Dat wil je toch niet? Ga anders naar een politie, of iemand anders, om er over te praten, en dat je niet meer in huis wil zijn, omdat je mishandeld word. Zoek hulp! Maar geen zelfmoord.
    Heel veel sterkte <3

    Misschien staat er juist iets goeds op je te wachten, het kan onmogelijk lijken maar stel je voor... Dan is het toch zonde om heen te gaan. Er is altijd wel iemand die van je houdt, doe die mensen geen pijn door er zelf een eind aan te maken. het is beter om een echte oplossing te zoeken, zelfmoord is onnodig! Zoek hulp voor je problemen er is vast wel iemand die je kan helpen
    maar alsjeblieft, pleeg geen zelfmoord!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Doe het niet.
    Je moet snel hulp zoeken, voordat het erger kan worden. Niets doen helpt niet...
    Maar zelfmoord is nooit de oplossing voor je problemen, hoe erg die ook zijn.
    Heel veel sterkte.


    You are beautiful, you are love.

    Lieverd,er houden echt wel mensen van je!
    Je moet echt geen zelfmoord plegen, zo als Embrace zei,het is geen optie.
    En je ouders.. Je moet naar jeugdzorg gaan lijkt me echt.
    Dat is het beste..
    En VampEye heeft ook gelijk,doe het niet!
    Soms zit het leven zo tegen dat je wilt gaan slapen en niet wakker worden,dat snap ik.
    Maar doe het niet.. Alsjeblieft..
    Er houden heel veel mensen van je,meer dan je denkt..


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    Doe maar. Ren maar weg van je problemen, laat anderen er mee zitten en laat mensen die van je houden vooral verdrietig achter.
    Sorry, maar ik vind suïcide de lafste dood ooit.

    enjaikmagdatzeggenwantikheberervaringmee.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Doe maar. Ren maar weg van je problemen, laat anderen er mee zitten en laat mensen die van je houden vooral verdrietig achter.
    Sorry, maar ik vind suïcide de lafste dood ooit.

    enjaikmagdatzeggenwantikheberervaringmee.


    Begin er nou niet mee!.Ik voel me nu al goed en doordat ik dit las wil ik het weer! zie je niet dat ik het moeilijk heb?


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Begin er nou niet mee!.Ik voel me nu al goed en doordat ik dit las wil ik het weer! zie je niet dat ik het moeilijk heb?

    Mel asjeblieft denk er nou niet meer aan toe

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Begin er nou niet mee!.Ik voel me nu al goed en doordat ik dit las wil ik het weer! zie je niet dat ik het moeilijk heb?


    Dán moet je ook geen topic openen, want je weet nooit wanneer mensen reageren.

    En ik bedoelde het niet lullig, je moet daar gewoon aan denken. Je moet er ook voor anderen blijven.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Dán moet je ook geen topic openen, want je weet nooit wanneer mensen reageren.

    En ik bedoelde het niet lullig, je moet daar gewoon aan denken. Je moet er ook voor anderen blijven.

    En jij moet ff beter nadenken wat je zegt,oké?
    Niet gemeen bedoelt,maar het is zo.
    Je mag je mening hebben maar je kon het wel anders zeggen!


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    SuperA3 schreef:
    (...)
    En jij moet ff beter nadenken wat je zegt,oké?
    Niet gemeen bedoelt,maar het is zo.
    Je mag je mening hebben maar je kon het wel anders zeggen!


    Neeeee, want kijk. Als je eeuwig lief bent, drinkt het niet door. Dat is bewezen, ja.(:

    Het is gewoon de keiharde realiteit. Zelfmoord lost je problemen niet op, het maakt ze erger.

    Het is zó zonde, wie weet wat het leven later voor je in petto heeft?


    everything, in time

    Je moet geen zelfmoord plegen! Er zijn echt wel mensen die van je houden. Bel eens met de kindertelefoon, zijn kunnen je helpe of praat er eens met een docent, mentor, vertrouwens persoon over. Ook kun je naar jeugdzorg gaan. Je mag niet mishandelt worden door je ouders en van je hond is ook heel naar, maar heb je dan geen goede vriend(in) of familie lid waar je terecht kan? Zelfmoord is geen optie. :( Denk nou eerst even goed na en probeer alle mogelijkheden, okal lijken er nog zo weinig te zijn. Geloof me, als je zelfmoord pleegt, laat je veel mensen met pijn en verdriet achter.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had mijn gevoelens nooit met deze topic moeten delen.:(


    Je mpp moeder swaa

    Een ding, met zelfmoord los je niets op. Ik vind het heel erg wat je ouders doen.
    Maar ook al is het leven moeilijk, blijf doorzetten. Denk eraan, wat als ik er niet meer ben? Je hebt er alsnog niets mee opgelost. Ik zou er in ieder geval met iemand over praten die je kan helpen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 14:25 ]


    You can run but not hide

    (6)


    Je mpp moeder swaa