• Ik kan gewoon niet meer tegen me leven.Mijn ouders blijven me maar mishandelen.Ik dacht ook al aan zelfmoord plegen omdat mn ma mn hond heeft vermoord:( Ik heb echt genoeg met mn leven:Ik word gepest,mishandelt,getreitert,en me familie vind me niet eens bijzonder meer! waarom heb ik toch zo'n kutleven?! Ik kan gwoon niet meer!


    Je mpp moeder swaa

    SuperA3 schreef:
    (...)
    En jij moet ff beter nadenken wat je zegt,oké?
    Niet gemeen bedoelt,maar het is zo.
    Je mag je mening hebben maar je kon het wel anders zeggen!


    Maar ze heeft wel gelijk. Soms hebben mensen de harde waarheid nodig en niet alleen maar het gesmeek en het gevlei. Soms hebben ze de boosheid nodig.

    Mijn vader heeft zelfmoord gepleegd. Het enige wat het doet, is vrienden en familie met een groot gat achterlaten en je eigen kansen om gelukkig te zijn verpesten.

    Ik ken je niet, maar ik kan je wel vertellen, dat ik ondanks dat boos op je ben dat je er ook maar aan durft te denken. Je kunt hier overheen komen, dat weet je zelf ook. Het enige wat je moet doen is vertrouwen in jezelf hebben.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wat wil je eigenlijk horen?

    Wat wil je dat we zeggen?

    Wil je dat we zeggen: niet doen alsjeblieft.
    Wil je dat zeggen: oké waarom niet?

    Wat wil je horen?


    Life´s shit, holy shit

    Maserati schreef:
    (...)

    Maar ze heeft wel gelijk. Soms hebben mensen de harde waarheid nodig en niet alleen maar het gesmeek en het gevlei. Soms hebben ze de boosheid nodig.

    Mijn vader heeft zelfmoord gepleegd. Het enige wat het doet, is vrienden en familie met een groot gat achterlaten en je eigen kansen om gelukkig te zijn verpesten.

    Ik ken je niet, maar ik kan je wel vertellen, dat ik ondanks dat boos op je ben dat je er ook maar aan durft te denken. Je kunt hier overheen komen, dat weet je zelf ook. Het enige wat je moet doen is vertrouwen in jezelf hebben.


    Bedankt voor je steun.

    En hier ben ik het totaal mee eens. Wat los je er mee op?


    everything, in time

    SpringRain schreef:
    Wat wil je eigenlijk horen?

    Wat wil je dat we zeggen?

    Wil je dat we zeggen: niet doen alsjeblieft.
    Wil je dat zeggen: oké waarom niet?

    Wat wil je horen?

    Oke dat vond en vind ik een beetje hard ankomen voor Melissa en Mij MewMewJunky is mijn tweeling en ik zeg je het komt best wel hard aan.

    Smenkie schreef:
    (...)
    Oke dat vond en vind ik een beetje hard ankomen voor Melissa en Mij MewMewJunky is mijn tweeling en ik zeg je het komt best wel hard aan.


    Hardheid helpt, geloof me nou.
    Dan dringt het veel beter door.

    Hard is het wanneer je haar aanmoedigt.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Hardheid helpt, geloof me nou.
    Dan dringt het veel beter door.

    Hard is het wanneer je haar aanmoedigt.


    Precies.


    You can run but not hide

    :( niet weer he?!


    Je mpp moeder swaa

    Desolate schreef:
    (...)

    Hardheid helpt, geloof me nou.
    Dan dringt het veel beter door.

    Hard is het wanneer je haar aanmoedigt.


    ik ben het hier mee eens. Hardheid is het enige dat helpt. De waarheid komt niet aan als het niet hard gezegt wordt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    (...)

    ik ben het hier mee eens. Hardheid is het enige dat helpt. De waarheid komt niet aan als het niet hard gezegt wordt.

    Nou,bij sommige mensen is dat anders! Dan doen ze het ook nog! En geloof mij,daar heb ik ervaring mee..


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    klik

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 14:36 ]


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    klik

    Ze heeft te minste nog muziek smaak xD


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    SuperA3 schreef:
    (...)
    Ze heeft te minste nog muziek smaak xD


    Klopt.het heeft me geraakt xD


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Klopt.het heeft me geraakt xD

    Ahaa ^^ Wel leuk lied..
    http://www.youtube.com/watch?v=aNlZz3RQxos


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    Sorry dat ik het zeg,
    maar ik vind het zonde als je ziet dat mensen zoals jij je leven weg willen gooien terwijl je weet dat andere mensen die bijvoorbeeld ernstig ziek zijn |daar heb ik ervaring mee| voor hun leven moeten vechten!
    Met zelfmoord los je niks op, het lijkt misschien de enige uitweg maar dat is het niet.
    Bedenk goed of dit wel de juiste keuze is!

    Desolate schreef:
    Doe maar. Ren maar weg van je problemen, laat anderen er mee zitten en laat mensen die van je houden vooral verdrietig achter.
    Sorry, maar ik vind suïcide de lafste dood ooit.

    enjaikmagdatzeggenwantikheberervaringmee.


    Scream for mercy!