• Ik kan gewoon niet meer tegen me leven.Mijn ouders blijven me maar mishandelen.Ik dacht ook al aan zelfmoord plegen omdat mn ma mn hond heeft vermoord:( Ik heb echt genoeg met mn leven:Ik word gepest,mishandelt,getreitert,en me familie vind me niet eens bijzonder meer! waarom heb ik toch zo'n kutleven?! Ik kan gwoon niet meer!


    Je mpp moeder swaa

    Mensen die echt genoeg van het leven hebben en er een einde aan willen maken, die doen het 'meestal' zonder er iets van te zeggen.
    Volgens mij probeer jij hiermee duidelijk te maken dat je wilt worden geholpen.

    Loreal schreef:
    Mensen die echt genoeg van het leven hebben en er een einde aan willen maken, die doen het 'meestal' zonder er iets van te zeggen.
    Volgens mij probeer jij hiermee duidelijk te maken dat je wilt worden geholpen.

    ja zal wel..ik word al geholpen en dat zelfmoord gedoe is alleang al voorbij ;)


    Je mpp moeder swaa

    uhmm, waarom zou je in godsnaam zomaar ineens zelfmoord willen plegen!?
    Dat zijn echt geen dingen om grapjes over te maken hoor! je weet in helemaal hoe nabestaande zich voelen als iemand die heel dierbaar is, zelfmoord heeft gepleegd. Dan voelen ze zich in de steek gelaten! bedrogen is dat dan wat je wilt!? Vrienden en Familie pijn doen, Door op zo'n manier afscheid te nemen van het leven, en hun pijn laten lijden dat je er zelf van af bent?
    kom op zeg.


    sorry voor deze botte reactie, maar het is wel de waarheid.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 14:55 ]

    MewMewJunky schreef:
    (...)
    ja zal wel..ik word al geholpen en dat zelfmoord gedoe is alleang al voorbij ;)


    das snel dan?...

    Captivity schreef:
    uhmm, waarom zou je in godsnaam zomaar ineens zelfmoord willen plegen!?
    Dat zijn echt geen dingen om grapjes over te maken hoor! je weet in helemaal hoe nabestaande zich voelen als iemand die heel dierbaar is, zelfmoord heeft gepleegd. Dan voelen ze zich in de steek gelaten! bedrogen is dat dan wat je wilt!? Vrienden en Familie pijn doen, Door op zo'n manier afscheid te nemen van het leven, en hun pijn laten lijden dat je er zelf van af bent?
    kom op zeg.


    sorry voor deze botte reactie, maar het is wel de waarheid.


    Ik wil mijn familie niet pijn doen.Ik word door ze mishandelt.


    Je mpp moeder swaa

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Ik wil mijn familie niet pijn doen.Ik word door ze mishandelt.


    en wat valt bij jou onder mishandelt dan?

    Ik stel voor dat je hulp gaat zoeken. En niet zeggen dat helpt toch niet, want niet geschoten is altijd mis.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik stel voor dat je hulp gaat zoeken. En niet zeggen dat helpt toch niet, want niet geschoten is altijd mis.


    Het is allang al voorbij


    Je mpp moeder swaa

    Captivity schreef:
    (...)

    das snel dan?...


    Dat is inderdaad heel snel... [:


    Scream for mercy!

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Het is allang al voorbij
    Uh? Waarom post je dan zo een topic?


    Life is hard and then we die

    MewMewJunky schreef:
    (...)

    Het is allang al voorbij


    Sorry, maar dit gaat me te ver en doet me best wel pijn omdat het zo 'spottend' overkomt. (sorry als het niet zo is, wordt ajb niet boos.)

    Maar kijk, mensen die écht zelfmoord gaan/willen plegen hebben dit meestal al een paar jaar in hun hoofd. En stiekem al alles voorbereid, hoe ze het willen hebben en zo, goed nagedacht. En dat gaat dan niet zomaar twee minuten later voorbij, omdat er bepaalde dingen zijn gezegd of er een bepaald liedje is geluisterd.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2010 - 15:08 ]


    everything, in time

    2 Uur geleden plaats je dit topic, en nou is het al lang al voorbij?
    Jij weet ook niet wat je wilt.
    Duidelijk aandacht te kort.
    Ja, dat vind ik, ja.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    2 Uur geleden plaats je dit topic, en nou is het al lang al voorbij?
    Jij weet ook niet wat je wilt.
    Duidelijk aandacht te kort.
    Ja, dat vind ik, ja.


    Inderdaad Dat is wel heeeel snel.

    Jij bent ook snel van gedachtens veranderd, net alsof je nu sinas wilt in plaats van cola.


    --

    Heart schreef:
    Jij bent ook snel van gedachtens veranderd, net alsof je nu sinas wilt in plaats van cola.

    En toen ik twee uur geleden in een ander topic zei dat ik het niet geloofde, dook dat hele 'groepje' op me. =| Maar ze heeft haar aandacht inmiddels wel gehad, meh.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.