• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen die dyslexie hebben, mogen geen extra punten/tijd. Ieder kind is gelijk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 mei 2010 - 21:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens


    I need you like a heart needs a beat

    Extra tijd wel, extra punten niet.

    Oneens.

    Opium schreef:
    Extra tijd wel, extra punten niet.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.


    Oneens.Al kan ik goed geloven dat mensen met goeie
    punten meestal ook oneens zeggen..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik vind dat ze inderdaad meer tijd mogen hebben.
    ze hebben het moeilijker dan de anderen, maar meer punten, dat nu ook weer niet want dat is dan ook wel oneerlijk tegenover de rest


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    oneens, wat kunnen zij eraan doen?

    Ligt eraan of ze er misbruik van maken. Zo is er iemand die doet alsof ze dyslectisch is, maar ondertussen zitten ze gewoon te genieten van de vergrotingen etc.
    Maar heel veel mensen hebben het wel nodig


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Ligt eraan of ze er misbruik van maken. Zo is er iemand die doet alsof ze dyslectisch is, maar ondertussen zitten ze gewoon te genieten van de vergrotingen etc.
    Maar heel veel mensen hebben het wel nodig

    Hoe doet die dat,hij heeft toch een test moeten doen? En dan merken ze wel of je dyslectie heb of niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    JoJudicious schreef:
    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    Stay calm and be a directioner.

    Oneens!
    Juist niet

    JoJudicious schreef:
    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Eens

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 juli 2010 - 18:43 ]


    Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk.

    Bullshit.


    History is not hatred.

    oneens


    Write down what you can not say