• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen die dyslexie hebben, mogen geen extra punten/tijd. Ieder kind is gelijk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 mei 2010 - 21:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind die extra punten niet eerlijk, de extra tijd wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    JoJudicious schreef:
    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    Everyone Hase A Darkside

    JoJudicious schreef:
    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Abbeyroad schreef:
    Nee, want juist geen één kind is gelijk


    And now we're counting down to Phase Zero.

    JoJudicious schreef:
    Kinderen zijn inderdaad gelijk. Maar ieder kind heeft zo z'n beperkingen en over het algemeen wordt daar ook rekening mee gehouden, dus ook zo bij kinderen met dyslexie. Kortom, ik ben het niet eens met de stelling.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Oneens.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    oneens; k heb zelf dyslexxtie en en t is harstikke lastig.Die x-tra tijd is juist harstikke handig als je moet lezen voor je proefwerk/tenntamen of examen.En dat x-tra punten is ook niet helemaal wat het lijkt,als jullie iets verkeerd spellen word het van je punten afgetrokken maar bij ons niet,ze zetten allen de juiste speling erachter


    If you believe in yourself anything is possible

    Oneens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Eens, ik vind wel dat ze extra hulp mogen van een leerkracht of gewoon op één of andere manier andere hulp, weet ik het. En tijd, daar kan ik ook nog wel mee leven. Maar extra punten vind ik oneerlijk.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb Dyslexie x)
    De tijd is fijn
    Ik kan zelf een groter lettertype krijgen, maar dat extra punten gedoe?
    Dat is onzin.
    Je krijg geen extra punten...
    Of je bedoelt dat spellingsfouten niet worden fout gerekend als spelling niet de opdracht is.

    ONEEENSS


    12052010 '<3

    Aan de ene kant oneens, aan de andere kant eens. Bij ons school wordt er namelijk helemaal niet goed gekeken naar hóelang iemand met dyslectie mag doorwerken. Ik weet echter dat het maar 10/15 minuten mag (staat op een vriendin haar dyslectiekaart), maar velen werken vaak gewoon 30 minuten meer door & soms bijna een heel lesuur (zij ook). En ze doen er gewoon niets tegen, wat ik oneerlijk en ronduit belachelijk vind.

    Ik vind dus wél dat ze langer mogen doorwerken, maar dan moet daar wel beter op gecontroleerd worden.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 18:21 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Extra punten: No way.
    Extra tijd: Tuurlijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tijd wel, punten niet...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind wel dat ze meer tijd mogen hebben, die extra punten vind ik minder eerlijk.


    Take me to wonderland

    PinkBows schreef:
    Dat is net zoiets als zeggen dat kinderen in een rolstoel niet met de lift mogen, want iedereen is gelijk en moet dus met de trap x]
    Oneens.


    A woman's best make up is her smile