• De stelling van vandaag luidt:
    Kinderen die dyslexie hebben, mogen geen extra punten/tijd. Ieder kind is gelijk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 mei 2010 - 21:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    oneens!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Poseidon schreef:
    Oneens.


    wth.

    oneens,
    Ieder kind gelijk, dus iedereen moet 'behandeld' kunnen worden voor hun 'ziektes'


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Niej mee eens , iemand die ik ken heeft da , en die heeft het veel moeilijker op school met sommige vakken , dus ik vind dat daar rekening mee mag gehouden worden

    oneens!, want de kinderen met dyslexie doen er langer over om bijv. een vraag te lezen, dus dan mogen ze ook wel meer tijd

    Oneens ik heb zelf dislektie (hoe schrijf je dat in godsnaam) maar goed ik doe er eeuwen over om een miniestukje te lezen en ik schrijf vaak dingen fout ik ben er wel mee oneens dat mensen met dislektie meestal alles daar op schuiven dat vind ik wel oneerlijk. (ik doe het niet ik doe zo hard mogelijk mijn best om het goed te doen) Dus ik ben heel erg blij als ze niet op mijn spellings fouten letten anders kunnen ze zo wel overal een 1 op gaan schrijven


    Miracle!!

    oneens, het is niet omdat we allemaal misschien wel gelijk zijn dat we op dat vlak gelijk moeten behandeld worden.Zij hebben vaak extra hulp nodig terwijl wij er sneller mee weg zijn.Geen problemen dus mee :)

    Bij ons is daar een goede oplossing voor gevonden: MP3's. De vragen worden ingesproken op een MP3 en zo kunnen de kinderen veel sneller werken en hebben ze vaak op evenveel tijd gedaan als de 'normale' kinderen zonder dyslexie


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]