Ik ben, persoonlijk, al binnen 10-15 minuten klaar met het maken van een proefwerk over Nederlands, Frans, Engels, Duits, Wiskunde. Geschiedenis en Aardrijkskunde 25-30 minuten. Tekenen en Handvaardigheid en Techniek 20-25. Alleen bij Natuurkunde faal ik. Daar doe ik 60-70 minuten over. De docent weet dat ik er moeite mee heb, en dat het mij ook heel veel moeite kost om iets te snappen, dus houdt hij er ook rekening mee. Soms krijg ik een proefwerk op vmbo-t gericht, maar dat vond ik niet eerlijk tegenover de rest. Ik heb met hem afgesproken wanneer we een vmbo-t proefwerk maken over een bepaald onderwerp, of havo. Maar tegenwoordig krijg ik bijles. Ik wil dit jaar over gaan met zeker een 5 voor Natuurkunde, en geen 2 zoals ik nu sta.
Hij rekent mij tegenwoordig ook niet meer als een dyslexie, ik vind dat misbruik van de situatie! Ik MOET voortaan ook binnen 50 minuten klaar zijn. Ofnouja, zeker over de helft. En zo heb ik nog meer afspraken met mijn leraar. Scheelt veel meer dan uren blokken over een stof die je niet snapt! :').
[ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 15:55 ]
I'll live every second like it is my last one <3