• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    Ik pak mijn eigen avatar. Ik voel me niet fijn bij deze. En ik denk dat iedereen wel weet dat ik voor de Wel Respect avatar ben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Met die avatars worden er groepen gemaakt. Iedereen wilt respect voor elkaar, maar toch zijn er twee verschillende avatars? De 'ik ben voor respect' klinken zo geforceerd, en de 'ik ben niet voor respect' klinken tegendraads.

    Papercut schreef:
    (...)

    Stiekem had ik hem wel gelezen hoor.
    Maar oké, ik denk dat we er zeker wel voor open staan om elkaar te respecteren. Wij doen heus wel mee ik heb namelijk altijd al respect gehad voor anderen maar oké. Die ava's staan nog altijd ergens anders voor en we zijn zeker niet tegen respect, ik zou graag willen dat Q net zoals vroeger werdt maar dat gaat moeilijk. Respect hoort erbij maar dat moet ieder persoon voor zich veranderen. Geef je genoeg respect houden zo, niet? Verander dat, maar ieder mens moet dit voor zichzelf willen veranderen. Anders heeft het geen zin een goede samenleving begint bij jezelf. Maar oké, die woorden wisselingen zouden we vast wel uit de weg kunnen gaan. Naja niet helemaal maar wel grotendeels. Ik denk misschien wel dat dit een goed begin is, maar niet alles. Je moet klein beginnen en als iets bereikt is deze week houden. Maar oké, ik vindt dat van Tara misschien wel een beetje stom. Ja oké ik snap prima dat Rutger het heeft gedaan maar oké, ik snap het wel hoe je je daarna voelt omdat ik het zelf ook heb gehad alleen dan om een reden die niet eens waar was. Maar daar komen we wel were bovenop.


    Gheheh dat is inderdaad een behoorlijke reactie! Kijk zie je nou wel dat we elkaar ook gewoon op een normale manier dingen duidelijk kunnen maken:Y). En ik begin zeker bij mezelf, dat is iets wat ik altijd doe -jammer genoeg doet niet iedereen dat, en daar snap ik je punt wel- en dat van Tara. Het is allemaal heel klote gelopen en natuurlijk heet zij het recht om kwaad te zijn, maar nog steeds weet iemand écht, wat er gebeurd is. Buiten de mods en Tara zelf natuurlijk.

    En ik heb wel al gemerkt dat dit hele 'respect week' shizzle gedoe al op een aantal hele positieve dingen is uitgedraaid -maar volgens mij hebben nog niet veel anderen mensen die ook opgevangen- En als het uiteindelijk niets geholpen heeft, heeft iedereen in ieder geval goed stoom af kunnen blazen. Dat is ook wel eens een keertje goed (krul).

    Maaar ik ga naar bed want ik ben moe. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)

    Gheheh dat is inderdaad een behoorlijke reactie! Kijk zie je nou wel dat we elkaar ook gewoon op een normale manier dingen duidelijk kunnen maken:Y). En ik begin zeker bij mezelf, dat is iets wat ik altijd doe -jammer genoeg doet niet iedereen dat, en daar snap ik je punt wel- en dat van Tara. Het is allemaal heel klote gelopen en natuurlijk heet zij het recht om kwaad te zijn, maar nog steeds weet iemand écht, wat er gebeurd is. Buiten de mods en Tara zelf natuurlijk.

    En ik heb wel al gemerkt dat dit hele 'respect week' shizzle gedoe al op een aantal hele positieve dingen is uitgedraaid -maar volgens mij hebben nog niet veel anderen mensen die ook opgevangen- En als het uiteindelijk niets geholpen heeft, heeft iedereen in ieder geval goed stoom af kunnen blazen. Dat is ook wel eens een keertje goed (krul).

    Maaar ik ga naar bed want ik ben moe. :Y)

    Weltrusen, en wel dromen over mij hè _O_ - Grapje!

    Tradegy schreef:
    Met die avatars worden er groepen gemaakt. Iedereen wilt respect voor elkaar, maar toch zijn er twee verschillende avatars? De 'ik ben voor respect' klinken zo geforceerd, en de 'ik ben niet voor respect' klinken tegendraads.
    Het was bedoeld als een 'leuk en goed' gebaar, maar dat is uit zijn verband getrokken. Meer is er niet gebeurd. En ook dat is allemaal ontzettend opgeblazen.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)

    Gheheh dat is inderdaad een behoorlijke reactie! Kijk zie je nou wel dat we elkaar ook gewoon op een normale manier dingen duidelijk kunnen maken:Y). En ik begin zeker bij mezelf, dat is iets wat ik altijd doe -jammer genoeg doet niet iedereen dat, en daar snap ik je punt wel- en dat van Tara. Het is allemaal heel klote gelopen en natuurlijk heet zij het recht om kwaad te zijn, maar nog steeds weet iemand écht, wat er gebeurd is. Buiten de mods en Tara zelf natuurlijk.

    En ik heb wel al gemerkt dat dit hele 'respect week' shizzle gedoe al op een aantal hele positieve dingen is uitgedraaid -maar volgens mij hebben nog niet veel anderen mensen die ook opgevangen- En als het uiteindelijk niets geholpen heeft, heeft iedereen in ieder geval goed stoom af kunnen blazen. Dat is ook wel eens een keertje goed (krul).

    Maaar ik ga naar bed want ik ben moe. :Y)

    Zo dit was ook weer een hele reactie terug! En tuurlijk kunnen we dat. Maar laat ik maar eens beginnen met; slaap lekker.

    Ja, dat is zo. Het is allemaal erg rot gelopen maar ze vergeet et vast wel weer eens. Ik snap jullie wel maar haar ook wel want ze heeft een tijdje echt heel erg haar best gedaan op quizlet draaiende te houden een hele tijd bijna helemaal alleen en dan dentk ze vast ook: ''ja en dan is dit mijn dank na alles wat ik heb gedaan.'' Dus ja dat snap ik wel. Ze vergeeft het jullie ooit op ene dag nog wel! (krul)

    Hm, ja ik dnek dat het wel goed gaat komen. Ik denk dat iedereen zijn/haar punt nu wle duidelijk heeft gemaakt en dat het wel gaat lukken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga het es effe op mijn manier zeggen: 'ksnap hier nu echt de donderse duvel nie van.

    Respect is een definitie waarvan de grote lijnen voor iedereen wel duidelijk is, maar waar er kleine verschillen zijn tussen mensen over het algemeen.
    Mijn definitie van respect zal dan ook op bepaalde punten verschillen van die van bijvoorbeeld Krullerd of Bravery. Of Enigma. Of wie dan ook.

    Wat ik mij dus afvraag: waarom zijn er twee verschillende avatars terwijl we eigenlijk gewoon VOOR respect zijn?

    'Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is.'

    Ik denk dat ik wel een vermoeden heb waarover, maar ik ga het even mijn kant op trekken. Sommige dingen vind ik ook verkeerd. Vraag elk familielid maar na, ik ben altijd iemand geweest met een groot rechtvaardigheidsgevoel. Mijn tante is verdomme gestorven omdat de Filippijnse staat haar het geld niet gaf om de ziektekosten, haar kans op overleven mee te betalen. Daar heb je geen uitkeringen zoals hier. Terwijl mevrouw Markos met drie vliegtuigen gaat winkelen in New York. Moet ik dan respect hebben voor deze corrupte klerebende? Nee!
    Op dat oogpunt vind ik ook dat er verkeerd is gehandeld en ik zou willen dat ik erover met de regering kon praten. De rebel Nino Aquino heeft het geprobeerd, maar hij werd neergeschoten. Waarom zouden ze dan naar mij luisteren?

    Dat hoeft hier niet te gebeuren. Laten we niet veranderen in twee verschillende partijen. Met deze avatar kies ik geen partij voor iemand anders, maar kies ik voor mezelf.

    That's all I wanted to say.

    PS: Er zijn mensen die heilig beweren dat respect er nooit zal wezen op het internet, of in de wereld. Ik ben op deze site geweest omdat ik juist hier ongelijk werd bewezen hierin. Daarom geloof ik ook heilig dat dat terug kan.

    PS 2: Sodeju, wat een megaverhaal O_o'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 21:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, dit is toch al een hele verandering vergeleken met de eerste pagina's. :Y)

    Chapeau


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het gewoon dieptriest dat er een week van respect nodig is om mensen te leren hoe ze op elkaar moeten reageren.
    Klaar.
    Dat doe je met kindjes van 5, als ze nog kneedbaar zijn.

    Cherished schreef:
    Ik vind het gewoon dieptriest dat er een week van respect nodig is om mensen te leren hoe ze op elkaar moeten reageren.
    Klaar.
    Dat doe je met kindjes van 5, als ze nog kneedbaar zijn.

    Tara is heerlijk positief! :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hell yeah!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Nee, maar luister je mag ergens tegen in gaan als je wilt. Daar is iedereen vrij in, als het maar gewoon op een menselijke manier blijft en gedaan word enzo. Sommigen gaan ook tegen de respect week in met de 'ik ben niet voor respect' ava's dat mogen ze ook, daar is iedereen vrij in. Maar daarmee bedoelde ik net gewoon te zeggen, dat ik het jammer vind dat iedereen elkaar overal mee vergelijkt terwijl iedere persoon er misschien wel iets heel anders mee bedoelt dan dat het word opgevat.

    Jullie vroegen om verbetering, vandaar dat ik deze week voorstelde. Ik wilde jullie helpen. Het is geen kwestie van 'je moet meedoen'. We wilden eerder zien wat iedereen hier dan onder verstaat, dat we met elkaar hierover konden praten en elkaar daardoor misschien wat beter zouden begrijpen, waardoor er in het vervolg minder woordenwisselingen zouden zijn etc. Daar komt het van mij uit eigenlijk enkel op neer.(nerd)

    Dan heb ik er helemaal geen problemen meer mee. :Y)


    All was well.

    Cacharel schreef:
    Amen.


    None but ourselves can free our minds.

    Papercut schreef:
    (...)
    Tara is heerlijk positief! :'D

    Ja sorry hoor :'D Dat vind ik gewoon.
    Als 1,5 jaar als mod was Quizlet in mijn belevenis nooit respectvol wat betreft de reacties naar elkaar.
    Dus als mensen dat niet aanstaat kunnen ze beter vertekken naar een andere site, want veranderen gaat het toch niet.

    Cherished schreef:
    Ik vind het gewoon dieptriest dat er een week van respect nodig is om mensen te leren hoe ze op elkaar moeten reageren.
    Klaar.
    Dat doe je met kindjes van 5, als ze nog kneedbaar zijn.

    Stiekem sluit ik me hier even aan :')