• Gha, als ik hier geen topic voor mag openen, moet je hem maar sluiten. Maar aangezien dit de week van Respect is, mag ik dat lekker wel neerzetten. (:

    Nogmaals, mensen met een ava zoals de mijne zijn niet tégen respect. Ze zijn het er alleen mee eens dat je respect moet verdienen, en dat het van beide kanten moet komen. Ook dat respect nu eenmaal minder is geworden, niet alleen hier, maar in de hele wereld.

    En ja, Q heeft zeker ook met de wereld te maken. Er wordt zelf door sommige van jullie gezegd dat Respect sowieso al ver te zoeken is. Dus ook in de rest van de wereld. (:

    Wij zijn dus absoluut níét tegen respect.

    Oeh, deze las ik net;
    Ik sta voor respect; Je bent het eens met deze actie, en gaat er met de volle 100% voor.
    Ik sta niet voor respect; Je bent het niet eens met deze actie, omdat je denkt dat het niets zal uitmaken. Aangezien, nouja, lees hierboven. (:

    En deze nog voor Renée - en omdat het klopt.-;
    Ik zal het met respect doen omdat ik wel respect heb en die ava's ergens anders voor staan. Ze staan niet voor het feit dat wij geen respect hebben voor anderen, deze mensen respecteren de meningen van andere zeer alleen zijn het niet eens met sommige manieren van handelen en hebben daar gene respect voor. Wij vinden dat er verkeerd gehandeld is. En geloof me ik weet wel waarom.

    Graag geen haat reactie's, want we doen niets fout. x']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:11 ]


    everything, in time

    Saviour schreef:
    (...)

    Dat is zo respectloos, joh.
    Stuur door. :9~

    Paas je msn dan stuur ik :Y)

    Christmas schreef:
    (...)

    Maar daar gaat het juist om. Je moet niet samen een of ander groot plan bedenken.
    Iedereen moet voor zichzelf denken; 'Geef ik wel genoeg respect, en krijg ik wel genoeg van anderen?'
    Ja = Goed, ga zo door!
    Nee = Misschien kun je er zélf wat aan veranderen.

    Blijkbaar denkt bijna heel Q dan dat ze genoeg respect geven.


    -

    Kingdom schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, regels laten vallen, mensen met een permanente ban een nieuwe kans geven en het voor de rest laten zoals het al was.
    Ik wet heus wel dat jullie nu allemaal gaan denken 'Dat gaat niets uithalen', maar dan krijgen we tenminste terug respect voor de mods, alleszinds ik toch. En als die gebanden hun weer misdragen, dan is het gewoon hun schuld en kick je ze er voor de laatste keer uit.


    Ik denk niet dat 'regels vervallen' en mensen opnieuw een kans geven helpt eigenlijk. Dan gaan sommige users denken dat ze hier alles kunnen flikken en ik vind dat nou niet een teken van respect.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Cacharel schreef:
    (...)
    Paas je msn dan stuur ik :Y)


    Oké, Un instant svp. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Blab schreef:
    Weetje wat ik niet snap? Dat iedereen wel respect meot hebben voor die grote 'ik sta voor respect' actie. Niemand mag daar kwaad over spreken en blablabla.

    Maar die actie 'ik sta niet voor respect' is al het slechte wat jullie maar bedenken kunnen. En dat mag dan wel.

    Hier ben ik het nou mee eens.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 20:19 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Blijkbaar denkt bijna heel Q dan dat ze genoeg respect geven.

    Yep, jammer.


    everything, in time

    Hush schreef:
    (...)
    Van mij wel hoor :Y)

    Grreaaat. :9~
    Maar toch vind ik dat hun met 'ik heb respect' ofzo ava ons dan weer niet respecteren met 'ik heb geen respect'. Zo komen we echt niet verder. (cat)


    All was well.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Oh, laat dat maar gebeuren. Dude, die mensen hebben hun lesje wel geleerd.

    Niet over alle bans is er gezamenlijk beslist. Dat heb ik nou heus wel door.


    All was well.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Grreaaat. :9~
    Maar toch vind ik dat hun met 'ik heb respect' ofzo ava ons dan weer niet respecteren met 'ik heb geen respect'. Zo komen we echt niet verder. (cat)

    Ja inderdaad, de mensen met een 'ik ben voor respect' plaatje die geven nou niet echt veel respect als ze onze actie de grond in boren toch?

    Weetje wat ik niet snap? Dat iedereen wel respect meot hebben voor die grote 'ik sta voor respect' actie. Niemand mag daar kwaad over spreken en blablabla.

    Maar die actie 'ik sta niet voor respect' is al het slechte wat jullie maar bedenken kunnen. En dat mag dan wel.

    Het komt van allebei de kanten af.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Photographs schreef:
    Inderdaad.


    - hoi ;D

    Dit gaat niet werken. We zijn 1 dag bezig met deze actie en het is nu al niet echt positief. Daarom doe ik er ook niet aan mee :').

    En já ik denk negatief. Jammer dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Blab schreef:
    (...)
    Ja inderdaad, de mensen met een 'ik ben voor respect' plaatje die geven nou niet echt veel respect als ze onze actie de grond in boren toch?
    Luister, Onderbroek.. Nu scheer je wel iedereen over een kam. Waar heb ik dat dan aan verdiend. Er zijn genoeg mensen, die voor de 'Week van Respect' shizzle zijn en jullie gewoon in je waarden laten, toch?


    Wie du mir, so ich dir.

    Saviour schreef:
    (...)

    Dat is zo respectloos, joh.
    Stuur door. :9~

    Hier; Dat is wat makkelijker dan via msn sturen. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Is het niet zo dat jullie ook gewoon aan de respect week meedoen? Wij hebben immers nooit gezegd wat je onder respect moeten verstaan, het is wat jullie onder respect verstaan en daar praat je over. Dit 'oorlogje' gedoe heeft toch helemaal geen nut?


    "I shut my eyes in order to see.'